0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація перевезень пасажирів у міжнародному сполученні автомобільним транспортом (ID:206781)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 53
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП....................................................................................................... 1 ТИПИ І ФУНКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ.................................................................................................... 2 ТУРИСТИЧНІ ФОРМАЛЬНОСТІ........................................................ 3 МИТНИЙ КОНТРОЛЬ ТА МИТНЕ ОФОРМЛЕННЯ ПАСАЖИР-СЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ АВТОБУСАМИ....................................... 4 ТЕХНІКО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАСА-ЖИРСЬКОГО АТП……………………………………………………………. 4.1 Загальна інформація про АТП........................................................... 4.2 Аналіз роботи АТП............................................................................. 4.3 Характеристика існуючої організації перевезень пасажирів на маршруті № 1 та на маршруті № 6…………………………………………… 4.4 Основні принципи, на які орієнтується АТП для здійснення па-сажирських автомобільних перевезень на високому рівні......................... 5 ОРГАНІЗАЦІЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ........................... 6 ОХОРОНА ПРАЦІ................................................................................. 6.1 Охорона праці водіїв........................................................................... 6.2 Охорона праці інспекторів митного оформлення………………… 6.3 Охорона праці працівників АТП....................................................... ВИСНОВОК.............................................................................................. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Економічний і соціальний розвиток суспільства не може існувати без організованої транспортної системи. Транспортна система включає в себе всі види транспорту – трубопроводний, повітряний, залізничний, водний (морський, річковий) та автомобільний. Найширшу сферу застосування має автомобільний транспорт. Його використовують як самостійний спосіб перевезень пасажирів і вантажів, а також у змішаних перевезеннях: інтермодальних, мультимодальних, комбінованих. Автомобільний транспорт застосовують для перевезення вантажів будь-якої собівартості на невеликі і середні відстані. Автомобілі обслуговують роздрібну торгівлю, підприємства і компанії малого, середнього та великого бизнесу. Пасажирський автомобільний транспорт перетворився на один з основних та найбільш поширених видів пасажирського транспорту країни. Він широко обслуговує транспортні потреби міського та сільського населення, забезпечуючи масові та індивідуальні перевезення пасажирів парком автобусів та легкових автомобілів. Пасажирські перевезення (міські, приміські, міжміські, міжрегіональні, міжнародні) здійснює автомобільний транспорт загального користування – автобуси, таксі. Міські перевезення характеризуються невеликою протяжністю маршрутів, частими зупинками і частою зміною пасажирів. Міжміські перевезення відрізняються від міських великою протяжністю маршрутів, порівняно незначною кількістю зупинок і незначною зміною пасажирів. Головною проблемою пасажирського транспорту є підвищення праці автомобільного транспорту загального користування. На продуктивність їх праці впливає: незадовільний розвиток транспортної сітки та маршрутної системи; нераціональне використання транспорту загального користування; погана якість транспортного обслуговування; зменшення парку автобусів; недосконалість системи швидкісних та експресних ав-тобусних маршрутів у містах та на позаміських сполученнях. На пасажирському автомобільному транспорті розроблено ряд заходів для підвищення продуктивності праці автомобільного транспорту загального користування. Отже, для підвищення продуктивності необхідно: - розробити оптимальні маршрути у містах, сільській місцевості, приміських та міжміських сполученнях; - слідкувати за раціональним використанням транспорту загального користування, а також за забезпеченням парку автобусів та легкових автомобілів достатньою кількістю паливно-мастильних речовин та запасними частинами; - скоротити кількість холостих пробігів; - підвищити парк автобусів, удосконалення його структури та підвищення техніко-експлуатаційних якостей рухомого складу. Актуальність даної магістерської роботи полягає в тому, що в ній розглядається питання підвищення ефективності роботи автомобільного транспортного підприємства та техніко-експлуатаційних показників роботи автобусів на маршрутах. Особливу увагу в роботі приділено організації перевезень пасажирів на міжнародних маршрутах №1 та №6. Метою даної магістерської роботи є складання оптимальних екскурсійних програм на міжнародних маршрутах №1 та №6. Основною задачею є скорочення часу стоянки автобусів на митницях для проходження митних та прикордонних формальностей. Для досягнення поставленої задачі було представлено пункти пропуску через державний кордон у вигляді п’ятиканальних систем масового обслуговування та розраховано їх показники, було вирішено додати ще три канали та розподілити смуги руху таким чином, щоб сім із них були задіяні в обслуговуванні легкових автомобілів і одна – в обслуговуванні автобусів. ВИСНОВОК Метою даної роботи була розробка ряду заходів для підвищення ефективності роботи міжнародного пасажирського автомобільного транспорту загального користування. Для досягнення поставленої мети в магвстерській роботі були вирішені наступні завдання: - складена техніко-експлуатаційна характеристика пасажирського АТП; - надана загальна інформація про АТП; - проаналізована робота АТП; - розглянута існуюча організація перевезень пасажирів на маршрутах № 1 та № 6; - розроблена технологія міжнародних пасажирських перевезень; - складена схема маршрутів, характеристики маршрутів; - розглянута особливість митного контролю та митного оформлення міднародних пасажирських перевезень автобусами; - проаналізовано роботу пунктів пропуску та надано пропозицію по її покращенню; - розглянуто заходи з охорони праці водіїв, інспекторів митного оформлення та працівників АТП. Після проведення обстежень можна зробити висновок, що автотранс-портне пасажирське підприємство практично не має конкурентів, які б сут-тєво перешкоджали його роботі. Після впровадження запропонованих мною заходів середньооблікова кількість автобусів в АТП збільшилась, а відповідно збільшились й обсяги перевезень та пасажирообіг. Разом з тим частково збільшилися коефіцієнти використання парку та експлуатаційна швидкість. Отримані в роботі результати можуть бути впроваджені в технологічні процеси пасажирських автопідприємств. В останньому, шостому розділі було приділено увагу охороні праці водіїв та працівників АТП під час експлуатації автотранспортних засобів, а також інспекторів митного оформлення під час здійснення митних формальностей.