Пломбування транспортних засобів та контейнерів (ID:206985)
Зміст
Содержания нет. Это практическая работа на 6 листов.
Зразок роботи
Практична робота № 3
Тема: Пломбування транспортних засобів та контейнерів
Теоретичні відомості:
Правила пломбування вагонів і контейнерів затверджено Наказом Міністерства транспорту України від 20 серпня 2001 р. № 542.
Найбільш ефективним способом збереження вантажів є використання надійних засобів пломбування та індикації, які обмежують доступ до товарів, дозволяють своєчасно виявити факти несанкціанованого доступу до вантажу і в такий спосіб регулювати на правовій основі відносини з постачальниками та клієнтами у рахі виникнення конфліктних ситуацій. Використання засобів пломбування та індикації скорочує фінансові витрати, прискорює процес виконання опрацій, дисциплінує обслуговуючий персонал, підвищує швидкість транспортно-експедиційних операцій, дозволяє стежити за вантажем на всіх етапах його транспортування.
Пломбування вантажів проводиться замовником з його ініціативи або на вимогу перевізника.
Пломбуватися можуть завантажені спеціалізовані автомобілі та причіпи (фургони, цистерни, рефрижератори), а також контейнери та окремі вантажні місця.
Під час опломбування вантажу в товарно-транспортній накладній робиться відмітка із зазначенням змісту відтиску пломби.
Для забезпечення цілості вантажу, який доставляється за декількома адресами в кузові типу фургон, перевізник може встановлювати перегородки, що розділяють кузов на секції, які пломбують окремо.
Пломби слід навішувати так, щоб виключалась можливість доступу до вантажу без їх знімання або порушення цілості.
Перед пломбуванням автофургонів (контейнерів) обидві дверні накладки потрібно скріпити закрутками з м’якого дроту діаметром не менше 2 мм та довжиною 250...260 мм. Дріт закручують спеціальною металевою пластиною з двома отворами діаметром 6...10 мм та відстанню між ними 35 мм. Вказана операція здійснюється вантажовідправником.
При пломбуванні можуть використовуватися як свинцеві, так і поліетиленові пломби з камерами або двома паралельними отворами і м’який сталевий дріт діаметром 0,6 мм.
Пломби можуть навішуватися на дріт, попередньо скручений вдвоє. Скручування дроту здійснюється з розрахунку 4 витків на 1 см довжини.
Навішування пломб з двома паралельними отворами здійснюється в такій послідовності:
- в кожну з пломб просувають один кінець пломбувального дроту;
- вільний довгий кінець просувають в два оберти крізь вушко дверної накладки фургона (контейнера), а тоді через один та другий отвір пломби;
- пломбу затискують спеціальними лещатами.
При навішуванні свинцевих пломб з камерою кінці дроту пропускають через вхідні отвори пломби, скручують 2-3 витки, затягують в камеру пломби з наступним затисканням їх лещатами. При використанні поліетиленових пломб з камерами кінці дроту пропускають через вхідні отвори пломби, потім їх скручують двома витками, перший кінець дроту закручують навколо другого, а потім другий – навколо першого і т.д. Після цього утворений вузол втягують до кінця в камеру і затискають пломбу лещатами.
Петля, утворена при пломбуванні між вушками дверної накладки та пломбою, повинна бути не більша 25 мм. Пломби затискають лещатами з таким зусиллям, щоб відтиски з обох боків були чіткими та ясними, а дріт не можна було витягнути з пломби. Після стискування лещатами кожна пломба повинна бути старанно оглянута, а у випадку виявлення дефекту її замінюють. Контрольні знаки пломб (рисунок 3.2, в, 3.3, б) мають літерні (словесні) та цифрові позначення з нумерацією від 0001 до 9999.
Інші роботи з даної категорії: