0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація міжнародних автомобільних перевезень (ID:232916)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 80
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 5 1 ОСОБЛИВОСТІ ТА АНАЛІЗ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В АНГОЛІ ТА В УКРАЇНІ 8 1.1 Транспортна інфраструктура Анголи та її особливості 8 1.2 Транспортна інфраструктура України та її особливості 13 1.3 Загальні відомості щодо вантажів, які перевозяться автомобільним транспортом в обох країнах 22 2 СУЧАСНИЙ СТАН КОНТЕЙНЕРНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ 30 2.1 Сучасний стан та розвиток контейнерних перевезень 30 2.2 Класифікація контейнерів 36 2.3 Маркування та пломбування контейнерів 38 3 ВИБІР ВАНТАЖУ І РАЦІОНАЛЬНОГО МАРШРУТУ ПЕРЕВЕЗЕННЯ З АНГОЛИ В УКРАЇНУ 46 3.1 Вибір вантажу, що переміщується в міжнародному сполученні 46 3.2 Вибір способу транспортування вантажу 47 3.3 Вибір маршруту слідування вантажу 50 4 ОСОБЛИВОСТІ МИТНОГО КОНТРОЛЮ ТА МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ ЗАЛІЗНОЇ РУДИ 60 4.1 Аналіз законодавчої бази з питань переміщення залізної руди через митний кордон України 60 4.2 Особливості класифікації залізної руди за УКТ ЗЕД 67 4.3 Декларування імпорту залізної руди 70 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 80 ДОДАТОК А 82
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Постановка проблеми. З огляду на переорієнтацію вітчизняного експорту до країн ЄС та збільшення вантажів, зокрема, зернових, адресованих на морські порти, все більш затребуваними в Україні стають контейнерні перевезення. Торік обсяг перевезених на експорт контейнерів через вантажні термінали збільшився на 24 %. Порівняно з Європейським Союзом, обсяги контейнерних перевезень в Україні дещо скромніші, власне, як і в більшості країн пострадянського простору. Тут розвиток транспортної інфраструктури фокусувався на збільшенні вантажних перевезень за допомогою універсального рухомого кладу. Адже, як відомо, технологія навантаження контейнерів є дещо іншою і потребує спеціального устаткування для здійснення безпечних навантажувально-розвантажувальних операцій. Але, навіть не зважаючи на це, останні кілька років відзначаються зростанням обсягів контейнерних перевезень. Головною причиною такої позитивної тенденції можна вважати метаморфози української економіки з імпорт-орієнтованої на експорт-орієнтовану. З огляду на вищевикладене, а також з урахуванням того факту, що світові показники обсягів контейнерних перевезень також відзначені значним зростанням, можна зробити висновок, що обрана тема роботи є актуальною. Аналіз досліджень і публікацій. У науковій транспортній літературі питанням контейнерних перевезень присвячено достатньо багато робіт В.А. Абгафорова, А.П. Абрамова, В.Г. Атласова, О.О. Бакаєва, С.М. Боняр, Н.О. Валявської, В.М. Гурнак, Л.Г. Зайончіка, Л.А. Когана, Б.Ю. Козиря, В.І. Пасічника, В.О. Персіанова, С.І. Пирожкова, В.Л. Ревенко, С.М. Резер, Е.М. Сича, Ю.М. Цветова, Б.І. Шафіркіна, М.Л. Шевченко та інших науковців. Аналіз наявних наукових джерел дає можливість стверджувати, що вітчизняні дослідники роблять акцент на вивченні феномена контейнеризацiї, аналізі інфраструктури регіонального ринку контейнерних перевезень, а також напрямів удосконалення технології перевалки контейнерів. Водночас в сучасному науковому світі питання щодо інтегрованого логістичного управління контейнерними вантажопотоками не розкрито. Об’єктом дослідження виступають контейнерні перевезення вантажів у змішаному сполученні. Предметом є організація перевезення залізної руди в контейнерах з Анголи до України із застосуванням морського та автомобільного транспорту. Виходячи з вищевикладеного, метою виконання даної бакалаврської роботи можна вважати моделювання та вивчення процесу контейнерного перевезення обраного вантажу, ознайомлення з особливостями використання контейнерного обладнання, митного оформлення та оптимізація такого перевезення на заданому маршруті. Для досягнення поставленої мети було поставлено наступні задачі: 1. дослідження теоретичних аспектів контейнерних перевезень та їх сучасний стан в Україні; 2. вивчення специфіки зовнішньоекономічної діяльності України та Анголи; 3. ознайомлення з основними аспектами пломбування, маркування та особливостей перевезення вантажів у контейнерах як морським, так і автомобільним транспортом; 4. проведення розрахунків для двох можливих варіантів перевезення вантажу автомобільним транспортом з Одеси в Дніпро та вибір оптимального серед двох; 5. дослідження порядку митного оформлення обраного товару при його ввезені на митну територію України. Робота складається з чотирьох розділів на 55 с. та 1 додатку на 5 стор., містить 11 рис., 13 табл., 15 формул. В процесі роботи використано 18 джерел. В роботі було використано наступні методи наукових досліджень: 1. економіко-математичні методи розрахунків для підвищення ефективності автомобільних перевезень в напряму Одеса-Дніпро; 2. методи системного аналізу. ВИСНОВКИ Отже, в ході написання даної бакалаврської роботи було проведено аналіз вантажопотоків в Республіці Ангола та в Україні, було вивчено транспортну інфраструктуру в обох країнах, їх специфіку зовнішньоекономічної діяльності, особливості та напрямки експорту та імпорту. Особливу увагу було приділено ролі автомобільного транспорту в розвитку економіки обох країн. В процесі виконання даної роботи також було розглянуто перспективи розвитку ринку контейнерних перевезень в Україні. В результаті чого можна дійти висновку, що якщо Україна бажає зберегти існуючі позиції на ринку контейнерних перевезень та залучити додаткові вантажопотоки, необхідно провести заходи щодо удосконалення роботи на цілому ряду напрямків. Зокрема, варто створити більш сприятливий соціальний клімат, впроваджувати в життя політику відкритості та гнучкості по відношенню до клієнтів. Це стосується як тарифної політики, так і питання організації перевезень з провадженням сучасних логістичних методів та всебічної інформаційної підтримки відправника в режимі реального часу. В іншому випадку сприятливі умови для збільшення обсягів контейнерних перевезень, які склалися на теперішній момент, можуть бути втрачені. Окрім того, було розглянуто питання участі контейнерів у міжнародних перевезеннях, їх класифікація, маркування та пломбування. Третій розділ роботи присвячено моделюванню процесу доставки залізної руди з Анголи в Україну в мультимодальному сполученні. Так, до порту Одеса (Україна) відбувається доставка вантажу морським транспортом, а з Одеси в Дніпро – наземна частина перевезення автомобільним транспортом. Причому, для порівняння та з метою вибору оптимального варіанту доставки, було розраховано два варіанти перевезення залізної руди з Одеси в Дніпро. Порівнявши ці два варіанти, можна зробити висновок, що техніко-експлуатаційні показники майже ідентичні в обох, за виключенням швидкості. Проте, це обумовлено перш за все поганим станом доріг та неможливістю з цього приводу максимально використати технічні можливості транспортного засобу. Тобто, з огляду на вищевикладене, можна зробити висновок, що обравши другий варіант, часові витрати та витрати на пальне збігаються з такими показниками і по першому варіанту. З огляду на це, доцільно обрати другий маршрут перевезення, оскільки це дозволить зберегти технічний стан автомобіля в належному вигляді та зекономити в майбутньому на ремонті та заміні запасних частин транспортного засобу. Окрім того, в роботі детально розкрито питання митного оформлення залізної руди та проведення митного контролю даного вантажу. Окремий розділ присвячено дослідженню питання техніки безпеки під час проведення митного контролю насипних вантажів та дотримання правил роботи з ними заради забезпечення безпеки під час виконання інспекторами своїх функціональних обов’язків. З огляду на вищевикладене, можна зробити висновок, що тему бакалаврської роботи розкрито в повному обсязі. Отримані результати можуть бути застосовані практично з метою вдосконалення роботи автотранспортного підприємства та мінімізації витрат на утримання парку рухомого складу.