0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання інформаційних технологій в закупівельній діяльності (ID:247810)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 65
Рік виконання: 2018
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність, мета та принципи закупівельної діяльності на підприємстві 5 1.2. Планування та організація закупівельної логістики на підприємстві 10 1.3. Особливості використання інформаційних технологій в закупівельній логістиці 15 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАКУПІВЕЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПAТ «IВAНO-ФРAНКIВСЬКИЙ М’ЯСOКOМБIНAТ» 19 2.1. Зaгaльнa хaрaктериcтикa ПAТ «Iвaнo-Фрaнкiвський м’ясoкoмбiнaт» 19 2.2. Aнaлiз вирoбничo-гocпoдaрcькoї дiяльнocтi ПAТ «Iвaнo-Фрaнкiвський м’ясoкoмбiнaт» 27 2.3. Дослідження ефективності використання інформаційних технологій в закупівельній діяльності підприємства 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАКУПІВЕЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПAТ «IВAНO-ФРAНКIВСЬКИЙ М’ЯСOКOМБIНAТ» 42 3.1. Напрями використання інформаційних технологій в закупівельній діяльності ПAТ «Iвaнo-Фрaнкiвський м’ясoкoмбiнaт» 42 3.2. Застосування Е-постачання як шлях вдосконалення закупівельної діяльності ПAТ «Iвaнo-Фрaнкiвський м’ясoкoмбiнaт» 48 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Сучасні умови господарювання національних підприємств характеризуються значним загостренням конкуренції, що вимагає оптимізації всіх бізнес-процесів, у тому числі і процесу матеріально-технічного постачання. Саме закупівля сировини, матеріалів, напівфабрикатів тощо чинить безпосередній вплив на дві ключові категорії: на витрати та на прибуток підприємства. При цьому завжди треба пам’ятати, що встановлення єдиного цінового критерію при здійсненні закупівель є загрозою для створення підприємством якісного продукту, це унеможливлює отримання доданої вартості протягом ланцюга поставок і як наслідок недоотримання запланованого прибутку, або взагалі спрацювання підприємством у збиток. Аналіз останніх досліджень та публікацій. Проблематикою організації логістичної діяльності із закупівлі матеріальних ресурсів займалися такізарубіжні та вітчизняні вчені як: Губанов В.А., Баурос Д., Голубков Е.П., Бланк І.А., Ламберт Д. М., Сток Дж. Р., Старостіна А.О., Мазаракі А.А., Лахтіонова Л. А., Лушкин В. А., Луіс Р., Пономарьов В. Д., Ялдин І.В., Ачкасов А. Е., Носова С. С., Шеремет А. Д., Сайфулін Р. С. та багато інших. Питаннями використання інформаційно-комунікаційних технологій у сфері матеріально-технічного постачання займались такі зарубіжні вчені, як Д. Ніф, Мун М. Д., Р. Палмер, Крум С. Р. та інші, а також такі вітчизняні вчені, як: Крикавський Є. В., Гаджинський А. М., Стрельчук Є. М., Терешко Ю. В., Междибовська Н. С. та інші, проте недостатньо уваги було приділено проблемам упровадження таких технологій у процес закупівельної діяльності на вітчизняних підприємствах. Метою дослідження є вивченняі основ впровадження та використання інформаційних технологій в закупівельній діяльності на підприємстві. Виходячи з поставленої мети, у роботі поставлені такі завдання: • вивчити суть, мету та принципи закупівельної діяльності на підприємстві; • розглянути планування та організація закупівельної логістики на підприємстві; • досдідити використання інформаційних технологій в закупівельній логістиці; • дати загальну характеристику ПAТ «Iвaнo-Фрaнкiвський м’ясoкoмбiнaт»; • проаналізувати вирoбничo-гocпoдaрcьку дiяльніcть ПAТ «Iвaнo-Фрaнкiвський м’ясoкoмбiнaт»; • дослідити ефективність використання інформаційних технологій в закупівельній діяльності підприємства; • надати пропозиції щодо напрямів використання інформаційних технологій в закупівельній діяльності ПAТ «Iвaнo-Фрaнкiвський м’ясoкoмбiнaт»; • розглянути доцільність впровадження Е-постачання як шлях вдосконалення закупівельної діяльності ПAТ «Iвaнo-Фрaнкiвський м’ясoкoмбiнaт». Об’єктом дослідження є процес використання інформаційних технологій в закупівельній діяльності ПAТ «Iвaнo-Фрaнкiвський м’ясoкoмбiнaт». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти закупівельної діяльності на підприємстві. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність, мета та принципи закупівельної діяльності на підприємстві Особливого значення в сучасних умовах ринкових відносин набуває закупівля товарів, яка є основою ефективної діяльності підприємства на ринку. Закупівлі опосередковують з одного боку, вплив торгівлі на виробництво щодо визначення його обсягів, вдосконалення асортименту і підвищення якості товарів, а з іншого, - вплив виробництва на роздрібну торгівлю щодо формування нею торгового асортименту, розширення реалізації, поліпшення організації торговельного обслуговування, а також на підвищення рівня задоволеності матеріальних і культурних потреб населення. Для виробників товарів та послуг закупівлі є не тільки гарантією їх збуту, але й забезпечують безперервність виробництва, ефективне функціонування підприємств. Необхідно зазначити, що вчені, які займались визначенням цього терміну, по-різному підходили до цієї проблеми. Одні визначали закупівлю у досить вузькому розумінні, інші ж підходили до цього поняття дуже широко [7]. Характерним є розгляд „закупівель" („постачання") як стратегічної функції щодо забезпечення підприємства факторами подальшого існування, як аспекту діяльності підприємства, як комерційного процесу, як процесу ухвалення рішення, як акту здійснення купівлі-продажу. Усі ці суперечності у визначенні сутності закупівель спричинені розбіжностями у виділенні об'єкта закупівель, що дозволяє говорити про розширений та вузький підходи до розуміння закупівель. Окремі німецькі економісти під закупівлею розуміють придбання товарів для продажу, а також купівлю іншого майна. Різні автори, що займаються проблемами постачання, найчастіше вважають єдиною функцією постачальницької діяльності закупівлю матеріалів. Проте це приклад вузького розуміння закупівель. Зокрема, Р. Кох трактує закупівлю як „діяльність компанії, що спрямована на придбання сировини, матеріалів, напівфабрикатів і послуг, та її відділ, що виконує ці функції". Часто зустрічаються визначення, у яких закупівля ототожнюється з кількістю, якістю, терміном і ціною закуповуваних товарів. Дж. Келлі вважає, що закупівля - це „покупка товарів належної якості, у необхідній кількості, у потрібний час, за прийнятною ціною, у відповідного постачальника" [2, с. 59]. М. Л. Ліндерс і Х. Е. Фірон вважають, що термін „закупівлі" описує процес покупки: усвідомлення необхідності, пошук і вибір постачальника, переговори щодо ціни, а також інші умови, наприклад, пов'язані з доставкою товару" Закупівлі товарів - важлива складова частина комерційної роботи підприємства. Правильно організовані закупівлі товарів є важливою умовою для нормального функціонування підприємства та виконання планових завдань. Під закупівлями розуміється придбання товарів і послуг. Вони, таким чином, є частиною виробничих функцій поряд із внутрішньою виробничою діяльністю, збутом, фінансуванням і керуванням. У залежності від положення на ринку закупівлі можуть мати різне значення. Класифікація закупівель: • Закупівлі сировини у безпосередніх виробників - прямі закупівлі; • Закупівлі у постачальника, що одночасно є і споживачем сировини, - зустрічні закупівлі. • Оренда матеріалів (наприклад, оренда устаткування) - лізинг. • При укладенні договору на продаж вперше покупець має право вимагати проведення досить серйозного дослідження - метод першої закупівлі.