0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ответы на вопросы к экзамену и тесты (ID:295101)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Логістика
Сторінок: 57
Рік виконання: 2013
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Взаємодія видів транспорту 1. Розкрити поняття раціонального розподілу перевезень між видам транспорту 2. Розкрити поняття прямих змішаних перевезень та їх ефективності 3. Дати характеристику залізнично-автомобільним перевезенням 4. Розкрити поняття контейнерних перевезень 5. Організація технологічної взаємодії видів транспорту 6. Охарактеризувати поняття змішаних перевезень «ріка-море» 7. Дати характеристику основним особливостям та показникам внутрішнього водного транспорту 8. Охарактеризувати поняття єдиного технологічного процесу у вузлі 9. Дати характеристику розподілу пасажирських перевезень між видами транспорту 10. Організація технічної взаємодії видів транспорту Вантажні перевезення 1. Навести основні зовнішні ознаки та маркувальний код контейнера. 2. Пояснити необхідність пломбування вантажів, навести основні види пломб та способи їх навішування 3. Охарактеризувати зміст статуту автотранспорту 4. Охарактеризувати поняття маркування вантажів, зазначити місця розміщення написів маркування 5. Розкрити значення вантажних перевезень для економіки. Визначити перспективи розвитку вантажних автомобільних перевезень 6. Визначити поняття та види рухомого складу, навести основні різновиди контейнерів 7. Навести основні види транспортної тари, пояснити її призначення 8. Навести класифікацію небезпечних вантажів, фізико-хімічні їх властивості 9. Навести класифікації вантажів та вантажних автомобільних перевезень 10. Розкрити поняття транспортного процесу та його елементів Пасажирські перевезення 1. Охарактеризувати процес організації міжнародних автобусних перевезень 2. Охарактеризувати умови попиту на пасажирські перевезення, дати визначення поняттю пасажиропотік. 3. Розкрити основи управління якістю перевезень пасажирів 4. Обґрунтувати необхідність та методи оптимізації пасажиропотоків 5. Охарактеризувати транспортний процес пасажирських перевезень 6. Визначити поняття маршрутів пасажирських перевезень, зазначити їх основні види 7. Обґрунтувати відкриття, закриття та зміну маршрутів пасажирського транспорту 8. Дати характеристику шляхам сполучення та об’єктам забезпечення перевезень в контексті організації маршрутів перевезень пасажирів 9. Навести основні методи обстеження пасажиропотоків. 10. Навести основні вимоги до організації транспортного процесу пасажирських перевезень Основи теорії транспортних процесів і систем Логістика Дослідження операцій в транспортних системах
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основи теорії транспортних процесів і систем 1. Потенційна провізна спроможність – продуктивність транспортного комплексу при раціональних техніко-експлуатаційних показниках; – загальна вантажопідйомність парку рухомого складу; – продуктивність, що приходиться на 1 т вантажопідйомності при раціональних умовах організації перевезень; – інше. 2. Комплектація - закінчений цикл транспортного процесу ; -частина процесу переміщення, виконувана за допомогою одного або системи спільно діючих механізмів або вручну; -операція переміщення вантажу по визначеному маршруті від місця навантаження до місця розвантаження або перевантаження ; - одна або кілька операцій переміщення вантажів з метою добору їх з різних пунктів збереження, доставки й об'єднання для створення комплексу, необхідного в процесі виробництва або для інших цілей - відправлення замовникові, споживачеві або по іншому призначенню. 3. Облікова транспортна рухливість населення – число пересувань, чинених на транспорті і пішки на одного жителя в рік; – число пересувань, чинених на транспорті на один жителя міста в рік (без пішохідних); – число пересувань, чинених на автомобільному транспорті на один жителя в рік; – число перевезених на усіх видах міського суспільного транспорту пасажирів, що приходиться на один жителя в рік. 4. Транспортна продукція - сукупність однорідних вантажних одиниць, одночасно переміщуваних по одному загальному маршруті (по одному транспортному документі); - маса вантажу в натуральному вираженні, доставлена від місця виробництва до місця споживання; - кількість тонн вантажу, що планується перевезти 5. Якщо потік поїздів підпорядкований показниковому розподілу, то застосовують: - Формулу Ерланга; - Метод Монте-Карло. 6. Ненавантажений резерв – коли резервні автомобілі не знаходяться в робочому стані і до їхнього включення замість основного працюючого автомобіля не можуть відмовити; – коли резервні автомобілі знаходяться в тім же режимі роботи, що й основні автомобілі. 7. Транспортний комплекс є : - відкритою системою; - закритою системою. 8. Цикл транспортного процесу - сукупність навантажувальних операції в пункті навантаження, перевантажувальних операцій у пунктах передачі вантажу з одного виду транспорту на іншій, проміжного збереження вантажу, транспортування і розвантажувальних операцій у пункті розвантаження; - сукупність операцій, від моменту підготовки вантажу до відправлення до моменту одержання вантажу вантажоодержувачем, зв'язаних з переміщенням вантажу в просторі без зміни геометричних форм, розмірів і фізико-хімічних властивостей вантажу; - сукупність операцій навантаження в навантажувальному і перевантажувальному пунктах, транспортування, розвантажувальних операцій у пунктах передачі вантажу з одного виду транспорту на іншій і пункті розвантаження і подачі рухомого складу під навантаження; - виробничий процес перевезенню вантажу, коли виконуються етапи подачі рухомого складу під навантаження, навантаження, транспортування і розвантаження вантажу. 9. Вантажопотік - має розмір і напрямок; – має об’єм і напрямок; – має напрямок і час; – має напрямок і відстань. 10. Операція переміщення -закінчений цикл транспортного процесу; -частина процесу переміщення, виконувана за допомогою одного або системи спільно діючих механізмів або вручну; -операція переміщення вантажу по визначеному маршруті від місця навантаження до місця розвантаження або перевантаження; - одна або кілька операцій переміщення вантажів з метою добору їх з різних пунктів збереження, доставки й об'єднання для створення комплексу, необхідного в процесі виробництва або для інших цілей - відправлення замовникові, споживачеві або по іншому призначенню. 11. Якого виду вантажу не існує: - Будівельні; - Нафтові; - Зернові. 12. Обсяг перевезення може бути - скаляром або вектором; - скаляром; - вектором 13. В динамічній моделі співвідношення між вантажопотоком і провізною спроможністю транспортного комплексу: - ; - ; - 14. При організації перевізного процесу до змінних величин відносять : - провізні спроможності транспортного комплексу; – обсяг перевезення; - потужність пункту виробництва і число рухомого складу автомобільного транспорту, що приймають участь в перевезеннях; – продуктивність рухомого складу. 15. Провізні спроможності транспортного комплексу визначаються - ростом обсягу перевезень; - продуктивністю рухомого складу; – числом рухомого складу; – часом і відстанню перевезення 16. При організації перевезень вантажів резервні автомобілі до моменту включення їх у роботу можуть знаходитися - в навантаженому резерві; - в ненавантаженому або навантаженому резерві; - в ненавантаженому резерві; - в ненавантаженому і навантаженому резерві. 17. Рівняння яке описує відхилення від рівня рівноваги в динамічній моделі співвідношення між вантажопотоком і провізною спроможністю транспортного комплексу: ; ; 18. Обсяг перевезень характеризується: - величиною, структурою , часом виконання; – відстанню, надійністю, структурою; – швидкістю, часом виконання; – надійністю , своєчасністю, збереженням 19. В динамічній моделі співвідношення між вантажопотоком і провізною спроможністю транспортного комплексу коливання можуть бути - загасаючими, вибуховими і регулярними; - загасаючими і регулярними; - вибуховими і регулярними; – раптовими, загасаючими і регулярними. 20. Процес перевезення - сукупність операцій, від моменту підготовки вантажу до відправлення до моменту одержання вантажу вантажоодержувачем, зв'язаних з переміщенням вантажу в просторі без зміни геометричних форм, розмірів і фізико-хімічних властивостей вантажу; - сукупність навантажувальні операції в пункті навантаження, перевантажувальних операцій у пунктах передачі вантажу з одного виду транспорту на іншій, проміжного збереження вантажу, транспортування і розвантажувальних операцій у пункті розвантаження; - сукупність операцій навантаження в навантажувальному і перевантажувальному пунктах, транспортування, розвантажувальних операцій у пунктах передачі вантажу з одного виду транспорту на іншій і пункті розвантаження і подачі рухомого складу під навантаження ; - виробничий процес перевезенню вантажу, коли виконуються етапи подачі рухомого складу під навантаження, навантаження, транспортування і розвантаження вантажу. 21. У рівнянні яке описує відхилення від рівня рівноваги динамічної моделі відповідності між вантажопотоком і провізною спроможністю транспортного комплексу при мають місце - вибухові коливання; - коливання загасаючі, прямуючі до рівня рівноваги; - регулярні коливання; – раптові коливання. 22. Транспортна рухливість – число пересувань, чинених на транспорті і пішки на одного жителя в рік; – число пересувань, чинених на транспорті на один жителя міста в рік (без пішохідних); – число пересувань, чинених на автомобільному транспорті на один жителя в рік; – число перевезених на усіх видах міського суспільного транспорту пасажирів, що приходиться на один жителя в рік. 23. Обсяг транспортної продукції – змінна величина; - стала величина; - стала і змінна величина; – інше. 24. Принципова схема організації перевезення вантажу має : – два контури; - три контури; - один контур; – інше. 25. Пакетування – операція зосередження в процесі переміщення в одному місці необхідної кількості переміщуваних однорідних вантажів, викликуваних вимогами виробництва або інших причин; -операція укрупнення вантажної одиниці укладанням більш дрібних одиниць на загальний піддон або в тару більшого розміру в строго встановленому порядку з визначеною просторовою орієнтацією, і в разі потреби наступним скріпленням пакета; -операція розміщення вантажів у визначеному порядку для збереження або тимчасового нагромадження; - операція переміщення вантажу з місця постійного збереження або тимчасового нагромадження на транспортний засіб. 26. Транспортний процес - сукупність навантажувальних операції в пункті навантаження, перевантажувальних операцій у пунктах передачі вантажу з одного виду транспорту на іншій, проміжного збереження вантажу, транспортування і розвантажувальних операцій у пункті розвантаження; - сукупність операцій, від моменту підготовки вантажу до відправлення до моменту одержання вантажу вантажоодержувачем, зв'язаних з переміщенням вантажу в просторі без зміни геометричних форм, розмірів і фізико-хімічних властивостей вантажу; - сукупність операцій навантаження в навантажувальному і перевантажувальному пунктах, транспортування, розвантажувальних операцій у пунктах передачі вантажу з одного виду транспорту на іншій і пункті розвантаження і подачі рухомого складу під навантаження; - виробничий процес перевезенню вантажу, коли виконуються етапи подачі рухомого складу під навантаження, навантаження, транспортування і розвантаження вантажу. 27. Функції транспортного комплексу – це – виконання визначених перевезень вантажів, по конкретному маршруті або маршрутах, з максимальною ефективністю; - підготовка вантажу до перевезення, навантаження, транспортування, розвантаження, збереження вантажу, підготовка рухомого складу до перевезення вантажу, шляхоексплуатаційна ланка з включенням у нього функцій регулювання дорожнім рухом; - об'єкти збереження вантажу, підготовка вантажу до перевезення, вантажно-розвантажувальні пункти, автомобілі і водії, автомобільні дороги і ін. 28. Технічна швидкість руху рухомого складу залежить - від упакування, сортування по напрямку, маркірування, зважування, пакетування; – від відстані перевезення вантажу і швидкості руху рухомого складу; – від тривалості підготовки вантажу до відправлення і часу чекання початку навантаження вантажу в транспортний засіб; –від типу дорожнього покриття, стану і ширини проїзної частини, рельєфу і плану дороги, інтенсивності руху, динамічних якостей рухомого складу і т.д. 29. Процес переміщення - сукупність навантажувальних операції в пункті навантаження, перевантажувальних операцій у пунктах передачі вантажу з одного виду транспорту на іншій, проміжного збереження вантажу, транспортування і розвантажувальних операцій у пункті розвантаження; - сукупність операцій, від моменту підготовки вантажу до відправлення до моменту одержання вантажу вантажоодержувачем, зв'язаних з переміщенням вантажу в просторі без зміни геометричних форм, розмірів і фізико-хімічних властивостей вантажу; - сукупність операцій навантаження в навантажувальному і перевантажувальному пунктах, транспортування, розвантажувальних операцій у пунктах передачі вантажу з одного виду транспорту на іншій і пункті розвантаження і подачі рухомого складу під навантаження ; - виробничий процес перевезенню вантажу, коли виконуються етапи подачі рухомого складу під навантаження, навантаження, транспортування і розвантаження вантажу. 30. Транспортними комплексами називаються - всякі об'єкти з загальною метою; - всякі складні об'єкти, у яких усі частини разом утворять єдину сукупність з погляду функціонування з загальною метою; - всякі складні об'єкти, у яких усі частини разом утворять єдину сукупність з погляду функціонування ; - об'єкти, у яких усі частини разом утворять загальну мету. 31. Рухливість населення на автомобільному транспорті – число пересувань, чинених на транспорті і пішки на одного жителя в рік; -число пересувань, чинених на транспорті на один жителя міста в рік (без пішохідних); -число пересувань, чинених на автомобільному транспорті на один жителя в рік; -число перевезених на усіх видах міського суспільного транспорту пасажирів, що приходиться на один жителя в рік. 32. Провізна спроможність транспортного комплексу може бути визначена за допомогою коригувального коефіцієнта:, де - враховує зовнішні і внутрішні умови; - враховує організацію перевізного процесу; - враховує внутрішню діяльність АТП. 33. Транспортні системи є: - конкретні, штучні, „людина-машина”, відкриті, тимчасові, стабільні, ймовірнісні; - конкретні, штучні, „людина-машина”, закриті, постійні, стабільні, ймовірнісні; -конкретні, природні, „людина-машина”, відкриті, тимчасові, стабільні, ймовірнісні; - конкретні, штучні, машинні, відкриті, тимчасові, стабільні, ймовірнісні; 34. Тривалість етапу транспортування залежить - від типу дорожнього покриття, стану і ширини проїзної частини, рельєфу і плану дороги, інтенсивності руху, динамічних якостей рухомого складу і т.д; – від упакування, сортування по напрямку, маркірування, зважування, пакетування; – від відстані перевезення вантажу і швидкості руху рухомого складу; – від тривалості підготовки вантажу до відправлення і часу чекання початку навантаження вантажу в транспортний засіб. 35. Вантажопотоки бувають - постійні, тимчасові; – постійні, тимчасові і сезонні; – тимчасові і сезонні; – постійні, тимчасові і раптові. 36. Перевантаження – операція переміщення вантажу з місця постійного збереження або тимчасового нагромадження на транспортний засіб; -операція переміщення вантажу з транспортного засобу на місце постійного збереження або тимчасового нагромадження; -операція переміщення вантажу з одного транспортного засобу на інше або з одного місця збереження на інше; - операція зосередження в процесі переміщення в одному місці необхідної кількості переміщуваних однорідних вантажів, викликуваних вимогами виробництва або інших причин 37. Культурно-побутовими вважаються - пересування робітників та службовців від місць проживання до місця роботи і назад, пересування учнів до місць навчання і назад; - поїздки, зв'язані з рішенням виробничих питань, а також з виконанням професійних і суспільних функцій; - всі пересування, не зв'язані з трудовими і службовими пересуваннями; -туристичні поїздки, відвідування родичів або друзів, поїздки, зв'язані з виконанням суспільних функцій, і т.п. 38. Міжміські і міжнародні пасажирські перевезення містять у собі: -пересування робітників та службовців від місць проживання до місця роботи і назад, пересування учнів до місць навчання і назад; -поїздки, зв'язані з рішенням виробничих питань, а також з виконанням професійних і суспільних функцій; -всі пересування, не зв'язані з трудовими і службовими пересуваннями; -туристичні поїздки, відвідування родичів або друзів, поїздки, зв'язані з виконанням суспільних функцій, і т.п. 39. Тривалість етапу розвантаження залежить - від типу дорожнього покриття, стану і ширини проїзної частини, рельєфу і плану дороги, інтенсивності руху, динамічних якостей рухомого складу і т.д; – від відстані перевезення вантажу і швидкості руху рухомого складу; – від тривалості підготовки вантажу до відправлення і часу чекання початку навантаження вантажу в транспортний засіб; – від способу виконання розвантажувальних робіт, конструктивних особливостей автомобіля організаційних і інших факторів. 40. Для циклу транспортного процесу характерні наступні особливості: - моменти прибуття одиниць рухомого складу у вантажно-розвантажувальні пункті, як правило, не можуть бути абсолютно точно передбачено; - тривалість обслуговування у вантажно-розвантажувальних пунктах різко міняється як від виду перевезеного вантажу, так і виконання перевезень у часі; - навантажувальні пристрої мають не постійне завантаження, у результаті чого відбуваються чергування сильно завантажених проміжків часу з проміжками слабкого завантаження; – залежність від способу виконання розвантажувальних робіт, конструктивних особливостей автомобіля організаційних і інших факторів 41. Транспортні комплекси вирішують тактичні цілі – виконання визначених перевезень вантажів, по конкретному маршруті або маршрутах, з максимальною ефективністю; - підготовка вантажу до перевезення, навантаження, транспортування, розвантаження, збереження вантажу, підготовка рухомого складу до перевезення вантажу; - шляхоексплуатаційна ланка з включенням у нього функцій регулювання дорожнім рухом; - об'єкти збереження вантажу, підготовка вантажу до перевезення, вантажно-розвантажувальні пункти, автомобілі і водії, автомобільні дороги і ін.. 42. Транспортний комплекс - -діє с загальною метою досягнення максимальної ефективності перевезення вантажу від місця їхнього виробництва до місця їхнього споживання, включаючи соціальні, політичні, технологічні й інші фактори і системи; -діє с загальною метою досягнення максимальної ефективності перевезення вантажу від місця їхнього виробництва до місця їхнього споживання; 43. Їздка- -закінчений цикл транспортного процесу ; -частина процесу переміщення, виконувана за допомогою одного або системи спільно діючих механізмів або вручну; -операція переміщення вантажу по визначеному маршруті від місця навантаження до місця розвантаження або перевантаження ; -одна або кілька операцій переміщення вантажів з метою добору їх з різних пунктів збереження, доставки й об'єднання для створення комплексу, необхідного в процесі виробництва або для інших цілей; - відправлення замовникові, споживачеві або по іншому призначенню. 44. Продуктивність вантажоутворюючого пункту і потреба одержувача можуть приймати: -певні значення; -довільні значення; -сталі значення 45. Розвантаження – операція переміщення вантажу з місця постійного збереження або тимчасового нагромадження на транспортний засіб; - операція переміщення вантажу з транспортного засобу на місце постійного збереження або тимчасового нагромадження; -операція переміщення вантажу з одного транспортного засобу на інше або з одного місця збереження на інше; - операція зосередження в процесі переміщення в одному місці необхідної кількості переміщуваних однорідних вантажів, викликуваних вимогами виробництва або інших причин. 46. Структура вантажопотоку визначається - напрям і відстаню перевезення; – об’ємом і напрямком перевезення; – напрямком і класом перевезених вантажів; – найменуванням і класом перевезених вантажів. 47. Навантаження -операція зосередження в процесі переміщення в одному місці необхідної кількості переміщуваних однорідних вантажів, викликуваних вимогами виробництва або інших причин; -операція укрупнення вантажної одиниці укладанням більш дрібних одиниць на загальний піддон або в тару більшого розміру в строго встановленому порядку з визначеною просторовою орієнтацією, і в разі потреби наступним скріпленням пакета; -операція переміщення вантажу з місця постійного збереження або тимчасового нагромадження на транспортний засіб; -операція переміщення вантажу з транспортного засобу на місце постійного збереження або тимчасового нагромадження. 48. Тривалість етапу підготовки вантажу до перевезення складається - з тривалості підготовки вантажу до відправлення і часу чекання початку навантаження вантажу в транспортний засіб; – в упакуванні, сортуванні по напрямку, маркіруванню, зважуванні, пакетуванні, завантаженні контейнерів і складанні перевізних документів; – з відстані перевезення вантажу і швидкості руху рухомого складу; – з типу дорожнього покриття, стану і ширини проїзної частини, рельєфу і плану дороги, інтенсивності руху, динамічних якостей рухомого складу і т.д. 49. Підготовка вантажу до відправлення полягає - з тривалості підготовки вантажу до відправлення і часу чекання початку навантаження вантажу в транспортний засіб; – в упакуванні, сортуванні по напрямку, маркіруванню, зважуванні, пакетуванні, завантаженні контейнерів і складанні перевізних документів; – з відстані перевезення вантажу і швидкості руху рухомого складу; – з типу дорожнього покриття, стану і ширини проїзної частини, рельєфу і плану дороги, інтенсивності руху, динамічних якостей рухомого складу і т.д. 50. Методи визначення обсягу перевезення: - балансовий, нормативний, метод прямого обліку; – списочний, нормативний, метод прямого обліку; – розрахунковий, балансовий, нормативний; – балансовий, нормативний, метод прямого обліку, відповідності між готовою продукцією і сировиною на її одержання. 51. Транспортний комплекс є - динамічною системою; - статичною системою; - динамічною і статичною системою; – інше. 52. Обсяг перевезень - сукупність однорідних вантажних одиниць, одночасно переміщуваних по одному загальному маршруті (по одному транспортному документі); - маса вантажу в натуральному вираженні, доставлена від місця виробництва до місця споживання; - кількість тонн вантажу, що планується перевезти. 53. Нагромадження - операція зосередження в процесі переміщення в одному місці необхідної кількості переміщуваних однорідних вантажів, викликуваних вимогами виробництва або інших причин; -операція укрупнення вантажної одиниці укладанням більш дрібних одиниць на загальний піддон або в тару більшого розміру в строго встановленому порядку з визначеною просторовою орієнтацією, і в разі потреби наступним скріпленням пакета; - операція розміщення вантажів у визначеному порядку для збереження або тимчасового нагромадження; -операція переміщення вантажу з місця постійного збереження або тимчасового нагромадження на транспортний засіб. 54. Нерівномірність перевезення – це зміна обсягу перевезень у тоннах у часі; – визначається як обсяг перевезень, що проходить в одиницю часу; – визначається як обсяг перевезень, що проходить в одиницю часу через визначений перетин транспортного шляху; – визначається як обсяг перевезень, що проходить в одиницю часу через визначений перетин транспортного шляху у визначеному напрямку. 55. Для визначення відстані застосовується - відстань, відстань як час, витрачена на рух між пунктами; – відстань, відстань як час, витрачена на рух між пунктами, і відстань як число необхідних транспорту циклів; – відстань як час, витрачена на рух між пунктами, і відстань як число необхідних транспорту циклів; – відстань і відстань як число необхідних транспорту циклів. 56. Вантажопотік - це зміна обсягу перевезень у тоннах у часі; – визначається як обсяг перевезень, що проходить в одиницю часу; – визначається як обсяг перевезень, що проходить в одиницю часу через визначений перетин транспортного шляху; – визначається як обсяг перевезень, що проходить в одиницю часу через визначений перетин транспортного шляху у визначеному напрямку.