0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шпаргалка до екзамену з макроекономіки (ID:291766)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Макроекономіка
Сторінок: 48
Рік виконання: 2017
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Питання до іспиту з макроекономіки 1. Макроекономіка як наука. 2. Об’єкт, предмет та суб’єкти макроекономіки. 3. Основні макроекономічні показники. 4. Методологія макроекономічного дослідження. 5. Макроекономічні моделі. 6. Системи обліку обсягів національного продукту. 7. Система національних рахунків. 8. Основні макроекономічні показники. 9. Номінальні та реальні величини. 10. Зайнятість і безробіття. 11. Механізм ринку праці. 12. Втрати від безробіття. 13. Сукупний попит 14. Сукупна пропозиція 15. Модель AD-AS як базова модель економічної рівноваги 16. Пропозиція грошей 17. Попит на гроші 18. Рівновага на грошовому ринку 19. Загальна функція споживання 20. Модель перманентного споживання 21. Модель життєвого циклу споживання і заощаджень 22. Інвестиції та заощадження. 23. Загальний вигляд функції інвестицій. 24. Загальноекономічна рівновага 25. Кейнсіанський хрест 26. Мультиплікатори макроекономічної рівноваги 27. Модель IS-LM. 28. Економічні цикли 29. Економічна динаміка. 30. Роль економічних криз в економіці.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
13. Сукупний попит. Сукупний попит (AD) – реальний обсяг виробництва, який споживачі готові придбати за різноманітними рівнями цін. Обсяг сукупного попиту у номінальному виразі визначається формулою: AD = Р∙У (3.1) За структурою сукупний попит складається з таких елементів: AD = C + I + G + Xn (3.2) AD – сукупний попит, тобто увесь попит країни; С – споживчий попит, тобто попит домогосподарств на споживчі товари і послуги; І – інвестиційний попит (попит підприємств на елементи основного капіталу); G – попит держави на товари, послуги, ресурси; Xn – різниця між попитом іноземців на продукцію даної країни та внутрішнім попитом даної країни на імпортну продукцію. Між загальним рівнем цін та обсягом попиту складається обернена залежність, при якій зі зростанням цін обсяг попиту скорочується і навпаки. Крива попиту має вигляд ділянки гіперболи. Однак у короткостроковому періоді AD можна представити лінійною функцією: Уd = a – b ∙ P (3.3) Уd – обсяг попиту, у грошових одиницях; Р – загальний рівень цін, у відсотках; b – коефіцієнт еластичності попиту за цінами як відношення ; a – автономний попит, тобто обсяг попиту ....