0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціальна реклама: сутність, аудиторія, творчі технології. (ID:100659)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 52
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ 1.1. Історія соціальної реклами 1.2. Поняття соціальної реклами 1.3. Основні напрямки та види соціальної реклами РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ 2.1. Сутність та розвиток технологій соціальної реклами 2.2. Характеристика стану соціальної реклами в Україні 2.3. Шокова соціальна реклама РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ 3.1. Аналіз ефективності соціальної реклами в Україні 3.2. Проблеми розвитку соціальної реклами в Україні та світі 3.3. Перспективи розвитку в Україні сфери соціальної реклами ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04