0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вивчення споживчих мотивацій та створення короткострокового попиту дизель-генераторних установок ONIS VISA для Київської області (ID:100735)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 90
Рік виконання: 2011
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СИТУАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Стисла характеристика підприємства, його діяльності на товарному ринку 1.2 Аналіз маркетингового середовища 1.3 Визначення проблеми та аналіз альтернативних шляхів її вирішення РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ВИВЧЕННЯ СПОЖИВЧИХ МОТИВАЦІЙ І ХАРАКТЕРИСТИК ПОПИТУ НА ДИЗЕЛЬ-ГЕНЕРАТОРНІ УСТАНОВКИ ONIS VISA 2.1. Обгрунтування методів та методик, обраних для проведення дослідження споживчих мотивацій 2.2. Організація та проведення маркетингового дослідження 2.3. Зведення та попередній аналіз даних РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО КОРЕГУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Аналіз результатів маркетингового дослідження вивчення споживчих мотивацій попиту на дизель-генераторні установки Onis Visa 3.2. Формування споживчих мотивацій та створення короткострокового попиту заходами реклами дизель-генераторних установок Onis Visa 3.3. Економічне обґрунтування ефективності маркетингових заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову