0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз каналів розподілу продукції ПрАТ «МХП (ID:1018860)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2024
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1 7 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ «МХП» 7 1.1. Маркетингова характеристика ПрАТ «МХП» 7 1.2. Структура служби збуту підприємства 19 РОЗДІЛ 2. 21 ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПРАТ «МХП» 21 2.1. Загальна характеристика системи/каналів розподілу продукції ПрАТ «МХП» 21 2.2. Дослідження каналів розподілу продукції ПрАТ «МХП» 25 2.3. Аналіз учасників C5R каналу розподілу продукції ПрАТ «МХП» 30 РОЗДІЛ 3 37 РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПРАТ «МХП» 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. У сучасних умовах світової глобалізації і переходу до інформаційного суспільства особливої актуальності набуває проблема підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних товаровиробників, що на рівні національних продуцентів призводить до нагальної необхідності перегляду ними основних факторів їх конкурентної діяльності в нових умовах інтеграції до європейських та світових економічних процесів. Необхідність адекватного підвищення дієвості постачальницько-збутових мереж шляхом формування ефективних каналів розподілу продукції в трансформаційних умовах господарювання підприємств переробної промисловості обумовлюють значущість ґрунтовного дослідження цих процесів та доводять актуальність даної теми. Питання теорії і практики формування та ефективного використання каналів розподілу досліджували такі зарубіжні вчені як: Балабанова Л.В., Бєлінський П.І., Біленький О. Ю., Герцик В.А., Гречуха А.О., Корольчук О.П., Крикавський Є.В., Луцій О.П., Майбогіна Н. В., Ямкова О.М. тощо. Мeтою курсової роботи є eкономічнe обґрунтування формування каналів розподілу продукції ПрАТ «МХП». Відповідно до мети в роботі визначено такі науково-методичні та практичні завдання: - дослідити маркетингові аспекти діяльності ПрАТ «МХП». - провести аналіз показників економічної діяльності ПрАТ «МХП»; - дослідити ринки збуту продукції ПрАТ «МХП».; - визначити загальні характеристики системи розподілу продукції підприємства; - оцінити існуючі канали розподілу продукції підприємства; - провести дослідження діяльності учасників каналу розподілу; - розробити пропозиції щодо підвищення ефективності розподілу продукції ПрАТ «МХП». Об'єктом дослідження є ПрАТ «МХП». Предметом дослідження є канали розподілу продукції ПрАТ «МХП». Методами дослідження у курсовій роботі є низка методів маркетингових досліджень. Основними методами кабінетних досліджень є традиційний аналіз (аналіз діяльності підприємства, конкурентів, ринків), case-study (глибинне вивчення ситуації, що склалась), контент-аналіз (аналіз інформаційних матеріалів), методи системного аналізу та аналіз виробничо-фінансової діяльності (аналіз фінансово-економічних показників). Інформаційною базою курсової роботи є положення сучасної економічної теорії, що відносяться до формування та подальшої оптимізації якісної маркетингової діяльності підприємства. Також, в роботі використано дані Законів України, дані органів статистичного управління України, а також науково-дослідні роботи вітчизняних і зарубіжних вчених з досліджуваної теми. Структура і обсяг роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, одного додатку та списку використаної літератури. Загальний обсяг роботи становить 49 сторінок, включаючи 13 таблиць і 9 рисунків, список використаної літератури складається з 25 найменувань.