Аналіз каналів розподілу продукції ПрАТ «МХП (ID:1018860)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1 7
АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ «МХП» 7
1.1. Маркетингова характеристика ПрАТ «МХП» 7
1.2. Структура служби збуту підприємства 19
РОЗДІЛ 2. 21
ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПРАТ «МХП» 21
2.1. Загальна характеристика системи/каналів розподілу продукції ПрАТ «МХП» 21
2.2. Дослідження каналів розподілу продукції ПрАТ «МХП» 25
2.3. Аналіз учасників C5R каналу розподілу продукції ПрАТ «МХП» 30
РОЗДІЛ 3 37
РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПРАТ «МХП» 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 50
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми дослідження. У сучасних умовах світової глобалізації і переходу до інформаційного суспільства особливої актуальності набуває проблема підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних товаровиробників, що на рівні національних продуцентів призводить до нагальної необхідності перегляду ними основних факторів їх конкурентної діяльності в нових умовах інтеграції до європейських та світових економічних процесів. Необхідність адекватного підвищення дієвості постачальницько-збутових мереж шляхом формування ефективних каналів розподілу продукції в трансформаційних умовах господарювання підприємств переробної промисловості обумовлюють значущість ґрунтовного дослідження цих процесів та доводять актуальність даної теми.
Питання теорії і практики формування та ефективного використання каналів розподілу досліджували такі зарубіжні вчені як: Балабанова Л.В., Бєлінський П.І., Біленький О. Ю., Герцик В.А., Гречуха А.О., Корольчук О.П., Крикавський Є.В., Луцій О.П., Майбогіна Н. В., Ямкова О.М. тощо.
Мeтою курсової роботи є eкономічнe обґрунтування формування каналів розподілу продукції ПрАТ «МХП». Відповідно до мети в роботі визначено такі науково-методичні та практичні завдання:
- дослідити маркетингові аспекти діяльності ПрАТ «МХП».
- провести аналіз показників економічної діяльності ПрАТ «МХП»;
- дослідити ринки збуту продукції ПрАТ «МХП».;
- визначити загальні характеристики системи розподілу продукції підприємства;
- оцінити існуючі канали розподілу продукції підприємства;
- провести дослідження діяльності учасників каналу розподілу;
- розробити пропозиції щодо підвищення ефективності розподілу продукції ПрАТ «МХП».
Об'єктом дослідження є ПрАТ «МХП».
Предметом дослідження є канали розподілу продукції ПрАТ «МХП».
Методами дослідження у курсовій роботі є низка методів маркетингових досліджень. Основними методами кабінетних досліджень є традиційний аналіз (аналіз діяльності підприємства, конкурентів, ринків), case-study (глибинне вивчення ситуації, що склалась), контент-аналіз (аналіз інформаційних матеріалів), методи системного аналізу та аналіз виробничо-фінансової діяльності (аналіз фінансово-економічних показників).
Інформаційною базою курсової роботи є положення сучасної економічної теорії, що відносяться до формування та подальшої оптимізації якісної маркетингової діяльності підприємства. Також, в роботі використано дані Законів України, дані органів статистичного управління України, а також науково-дослідні роботи вітчизняних і зарубіжних вчених з досліджуваної теми.
Структура і обсяг роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, одного додатку та списку використаної літератури. Загальний обсяг роботи становить 49 сторінок, включаючи 13 таблиць і 9 рисунків, список використаної літератури складається з 25 найменувань.
Інші роботи з даної категорії: