Зразок роботи
ВСТУП
3
Політика розподілу, як частина маркетингової політики підприємства,
займає особливе місце в комплексі маркетингу. В сучасному світі все більше
уваги фірми надають розподілу, як складової комплексу маркетингу.
Актуальність теми визначається тим, що в умовах ринкової економіки
планування руху та збуту товарів, розширення їх асортименту, пошук
найефективніших шляхів розподілу є запорукою успіху на ринку.
Проблема політики каналів розподілу як шляху, по якому товар
рухається від виробника до споживача, досліджувалась багатьма вченими,
такими як: Біловодська О.А., Гаркавенко С. С., Дугіна С. І., Кардаш В. Я.,
Котлер Ф., Литвиненко Я. В., Окландер М. А., Пєтухова О. М., Розумей С. Б.,
Шкварчук Л. О. та багато інших.
Аналіз вітчизняних та зарубіжних джерел свідчить, що весь масив
значущих наукових досліджень потребує подальшого вивчення в окремих
питаннях формування нових шляхів товароруху і факторів, що на нього
впливають.
Метою курсової роботи є розроблення заходів щодо підвищення
ефективності каналів розподілу ПрАТ «Оболонь»
Відповідно до мети в роботі визначаються та вирішуються такі
питання:
визначення маркетингової характеристики підприємства ПрАТ
«Оболонь»
дослідження виробничих потужностей ПрАТ «Оболонь»
вивчення ринків збуту продукції ПрАТ «Оболонь»
загальна характеристика системи розподілу продукції ;
наведено фінансовий звіт підприємства;
дослідження каналів розподілу продукції ПрАТ «Оболонь»
4
розробка пропозицій щодо підвищення ефективності розподілу
продукції ПрАТ «Оболонь»
Об’єктом дослідження курсової роботи є розробка шляхів підвищення
ефективності розподілу продукції ПрАТ «Оболонь».
Предметом дослідження є теоретичні і практичні засади
вдосконалення ринків збуту і шляхів розподілу продукції ПрАТ «Оболонь»».
Методами дослідження є різноманітні маркетингові дослідження
ринкових структур, конкурентів, асортименту товарів, аналіз виробничо-
фінансової діяльності ПрАТ «Оболонь».
Інформаційною базою курсової роботи є положення сучасної
економічної теорії, що відноситься до формування перспективної
маркетингової діяльності підприємства та її оптимізації.
Також у роботі використовуються дані Законів України, нормативних
документів державного та регіонального рівня управління; наукові роботи
одного із основоположників маркетингу Ф. Котлера, а також роботи багатьох
зарубіжних і вітчизняних вчених з теми політики каналів розподілу.
Структура і обсяг роботи. Курсова робота складається зі вступу,
трьох розділів, висновків та списку використаної літератури. Загальний обсяг
роботи становить 46 сторінок, включаючи 8 таблиць, 9 рисунків, списку
використаної літератури, який складається з 15 найменувань, та додатків.