0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інформаційне забезпечення системи маркетингу (ID:103446)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 52
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА 1.1. Поняття, структура та основні елементи маркетингової інформаційної системи 5 1.2. Основні джерела отримання маркетингової інформації 1.3. Роль маркетингової інформаційної системи на підприємстві РОЗДІЛ 2. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Теоретичні засади інформаційного забезпечення міжнародного маркетингу 2.2. Data-mining 2.3. Інформаційне забезпечення міжнародного маркетингу компанії «Apple» РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В УКРАЇНІ 3.1. Еволюція маркетингових досліджень в Україні 3.2. Основні проблеми розвитку маркетингових інформаційних систем в Україні 3.3. Інформаційне забезпечення міжнародного маркетингу компанії «Істра» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: