0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні види маркетингу (ID:1039797)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2024
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………...….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ОГЛЯД ОСНОВНИХ ВИЗНАЧЕНЬ, ФУНКЦІЙ ТА ІСТОРІЇ МАРКЕТИНГУ…………………………………………………………....6 1.1. Основні визначення маркетингу та їх класифікація…………………………6 1.2. Класифікація функцій маркетингу…………………………………………...10 1.3. Еволюція маркетингу та його стан на сьогодні..............................................14 РОЗДІЛ 2. ПРО ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ ТА ПРИКЛАДИ КАПОМАНІЙ ЯКІ ЇХ ВДАЛО ВИКОРИСТОВУЮТЬ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОЛСІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ «SNICKERS»...................................................17 2.1. Ефективні інструменти маркетингу які існують на сьогодні та компанії які їх активно використовують…………………………………............................17 2.2. Маркетингове дослідження споживачів стосовно ставлення до компанії та її продукції з метою оцінки ефективності її маркетингової стратегії…….…27 РОЗІДЛ 3. АНАЛІЗ КОМПАНІЇ «SNICKERS», ЇЇ ТОВАРІВ ТА ЦІН НА НЬОГО, СПОЖИВАЧІВ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ КОМПАНІЇ,ОГЛЯД ОСНОВНІХ КОНКУРЕНТІВ НА РИНКУ КОМПАНІЇ……….……………..….33 3.1 SWOT аналіз компанії «Snickers»…………………………………………….33 3.2. Аналіз продукції ,її доступності та лояльності цін по відношенню до споживача товару компанії…………………………………………………..……36 3.3. Визначення вікової та цінової групи продукції компанії…………………..38 3.4. Аналіз динамік цін на продукцію компанії ……………….…………...……41 3.5. Аналіз рекламних заходів компанії «Snickers»……………………………...43 3.6. Pекомендації та покращення для компанії «Snickers»…………...…………44 Висновки…………………………………………………...……………….……....47 СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….49 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми Нині бізнес-середовище можна описати як середовище зі швидкими технологічними змінами та постійною динамікою ринку. Саме тому ринок вимагає постійного аналізу, моніторингу та вдосконалення або оновлення маркетингових стратегій компаній з метою бути в курсі усіх новин адекватна та оперативна реакція на які може суттєво вплинути на покращення конкурентоспроможності підприємства та як результат захоплення домінуючої позиції на ринку. Ці складні вимоги спричинені різкими змінами у трендах різноманітних галузей, які впливають на дуже хитку та нестабільну траєкторію змін споживацьких потреб. Не менш великий вплив на ринок в цілому здійснюють зміни у конкурентному середовищі та технологічні зрушення. Такі обставини змушують вивчати та аналізувати ефективні маркетингові практики, їх методи й приклади застосування в реальних умовах сучасності. Тому, на мою думку, існує велика необхідність у аналізуванні, дослідженні та наданні практичних прикладів того, як інші компанії вдало та влучно застосовують сучасні види маркетингу. Обрана мною тема дослідження, розкриє та проаналізує маркетингову стратегію компанії «Snickers», яка має та вдало застосовує інноваційні інструменти реклами для залучення споживачів. Мій ретельний аналіз новітніх високоефективних маркетингових стратегій та прикладів їх використання зможе допомогти компаніям стати більш гнучкими та конкурентоспроможними після ознайомлення з моїм джерелом. Компанії будуть легше переносити сучасні шторми на ринку та навчаться до них швидко пристосовуватися. За мету даного дослідження я взяв аналіз маркетингової стратегії компанії «Snickers» з ціллю розкриття через призму маркетингової стратегії самої компанії правила поведінки та рекомендації щодо того, як поводитися на скрутному та динамічному ринку під час низької конкурентоспроможності. Це допоможе більш глибоко розібрати, як така компанія забезпечує собі конкурентну перевагу на ринку, влучно переманює увагу споживачів та забезпечує чудовий попит на свій товар.Як я вже говорив раніше це також допоможе компаніям підтягнути свої позиції на ринках, доходи та дозволить краще чути та розуміти свого споживача. Завдання дослідження: 1 Перелічити та проаналізувати основні інструменти маркетингу компанії та їх ефективність. 2 Розбити на певні групи методи використання маркетингових інструментів компанії «Snikers» з урахуванням їхньої спрямованості та цільового призначення. 3 Розбір результатів проведеного маркетингового дослідження цільової аудиторії щодо ставлення до компанії та продукції, яку вона виготовляє, з метою оцінки ефективності маркетингової стратегії компанії «Snikers». 4 Порівняти результати маркетингового аналізу компанії з її конкурентами. 5 Надати свої особисті рекомендації задля оптимізації та покращення стратегії компанії «Snikers» на основі отриманих даних та особистого маркетингового аналізу. За об’єкт дослідження взято макромаркетингове середовище, в якому панує компанія «Snikers», іншими словами увесь ринок, на якому вона здійснює свою діяльність. Предметом дослідження є мікромаркетингове середовище компанії «Snikers», в тому числі її маркетингова стратегія, інструменти просування, фідбек зі споживачами та конкурентами. Методи дослідження При дослідженні мною були застосовані загальнонаукові та економічні методи аналіз; класифікація для класифікування основних визначень маркетингу; моделювання, а точніше: прогнозування попиту, оптимізація ціноутворення, аналіз ефективності маркетингових компаній, прогнозування ринкової динаміки, сегментування ринку; порівняння задля, наприклад вимірювання різниці між маркетинговою стратегією компанії «Snikers» та стратегіями його конкурентів, SWOT-аналіз для визначення сильних та слабких сторін, можливих загроз та перспектив обраної компанії;анкетування задля дослідження споживачів обраної компанії Snikers їх потреб та створення обличчя цільової аудиторії компанії. Аналіз основних наукових джерел дослідження Анотація розділів курсової роботи Проаналізувавши список джерел можна виділити основоположні для написання курсової роботи авторами яких є: Сенишин О. С. ,Кривешко О. В., Проскурніна Н. В., Куниця А. Ю., Василець К., Мандич О. В., Федоричак В.[1,3,4,6,10]. Перший розділ присвячено інформації про основні визначення маркетингу та їх достатньо плідній класифікації, класифікації функцій маркетингу відносно видів маркетингу та етапам становлення або еволюції маркетингу. Другий розділ присвячено аналізу новітніх та високоефективних інструментів маркетингу, наведенню прикладів компаній, які їх активно та вдало використовують, аналізу маркетингового дослідження споживачів стосовно ставлення до компанії Snikers та її продукції. Третій розділ присвячено SWOT-аналізу компанії Snikers, аналізу продукції обраної компанії, знаходженню обличчя цільової аудиторії компанії, аналізу динаміки цін на продукцію обраної компанії, а також комплексному аналізу впливу рекламних заходів вибраної компанії на споживача.