0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

100 (ID:1043758)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 5
Рік виконання: 2024
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Підприємство "М" виходить на ринок з новим товаром – глазуровані сирки ТМ “Ласунка”. Інформація, зібрана фахівцями відділу маркетингу, свідчить, що на цьому регіональному ринку товар "Ласунка " конкуруватиме з двома товарами-конкурентами "Злагода", "Фані". У ході дослідження ринку виявлено, що найбільшою популярністю користуються сирки з енергетичною цінністю 426 Ккал, з добрим смаком та запахом. Відомі основні характеристики товарів: енергетична цінність, вага, жирність, зовнішній вигляд та консистенція шоколадної глазурі, ціна, а також результати оцінювання товарів за такими параметрами, як "смак/запах", "термін реалізації та умови зберігання", "маркування" тощо, до якого були залучені фахівцірозробники товару, представники роздрібної торгівлі, а також споживачі. Характеристика товарів-конкурентів наведена в табл. 1. Результати маркетингових досліджень дали змогу відділу маркетингу сформулювати вимоги до ідеального товару. Передусім, ідеальний товар має добрі смакові властивості, колір/ вигляд/консистенцію, має бути зручним у користуванні, крім того, бути недорогим. Перелік параметрів та їхні значення для ідеальною товару наведено в табл. 2. Ціна виробу не повинна перевищувати 0,70 ум. од. Необхідно визначити інтегральний показник конкурентоспроможності глазурованого сирку "Ласунка". Обґрунтувати висновки та розробити заходи щодо підвищення конкурентоспроможності товару “Ласунка” та для виведення його на міжнародний ринок.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Обчислимо для початку конкурентоспроможність глазурованого сирка «Ласунка» відносно його конкурентів: Таблиця 3. Конкурентоспроможність «Ласунка» відносно «Фані» та «Злагода» Параметри Вагові коефіцієнти Порівняння конкурентоспроможності по параметрах Ласунка відносно Фані Ласунка відносно Злагода Формула розрахунку Значення Значення з урахуванням вагового коефіцієнта Формула розрахунку Значення Значення з урахуванням вагового коефіцієнта Технічні параметри Енергетична цінність 0,25 q_1=426/320 1,33 0,33 q_1=426/420 1,01 0,25 Упакування 0,05 q_2=5/5 1,00 0,05 q_2=5/5 1,00 0,05 Термін реал./умови зберігання 0,05 q_3=4/4 1,00 0,05 q_3=4/5 0,80 0,04 Смак / запах 0,25 q_4=5/5 1,00 0,25 q_4=5/4 1,25 0,31 Зовнішній вигляд і консистенція глазурі 0,2 q_5=4/5 0,80 0,16 q_5=4/4 1,00 0,20 Жирність 0,1 q_6=25/15 1,67 0,17 q_6=25/26 0,96 0,10