0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

111 (ID:1043785)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 3
Рік виконання: 2024
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
САМОСТІЙНА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГ» 1. Надайте визначення терміну «маркетинг» 2. Основні функції маркетингу Задача Дослідити доцільність зміни обсягів продажу товарів підприємства на сегменті ринку, виходячи з таких умов: 1. Місткість сегмента ринку становить 100 тис. грн.; 2. Фактичний обсяг збуту товарів на підприємстві у звітному році склав 12,5 тис. грн., а запланований обсяг збуту у наступному році планується на 10% більше від показника звітного року. 3. Ціна продажу товару у звітному році становить 30 грн./один., а у наступному році передбачається збільшення ціни на 15% від показника ціни звітного року. 5. Собівартість виробництва і продажу товару (не враховуючи витрати на маркетинг) у звітному році дорівнювала 15 грн./один., а у плановому році собівартість знизиться на 5 грн./один. Щоб досягти запланованих обсягів збуту у наступному році, необхідно витратити на маркетингові заходи 2 тис. грн., в той час, як у звітному році витрачалось на маркетинг 1 тис. грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Філіп Котлер, відомий вчений у галузі маркетингу, визначає маркетинг як соціальний та управлінський процес, спрямований на задоволення потреб та бажань індивідів та груп через створення, пропонування та обмін товарів, які мають цінність... 1. Аналітична функція маркетингу забезпечує необхідну інформаційну базу для прийняття обґрунтованих рішень. Вивчення ринку дозволяє зрозуміти загальні тенденції, такі як попит, конкуренція, та можливості для входження або розширення. Аналіз споживачів спрямований на виявлення їхніх потреб, переваг, та поведінки. Вивчення фірмової структури ринку охоплює аналіз основних гравців та їх стратегій, тоді як аналіз товару допомагає оцінити якість, особливості, та диференціацію .... Необхідно: визначити частку ринку, яку захопило підприємство у звітному році та частку ринку, яку планується охопити у наступному році; визначити фактично отриманий балансовий прибуток та очікуваний прибуток у наступному році. зробити висновок щодо доцільності збільшення частки ринку, враховуючи, що першочерговою метою підприємства є максимізація поточних прибутків. Розв’язання Частка ринку, якою володіє підприємство у звітному році: Ч_З=12500/100000∙100=12,5%....