0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

115 (ID:1043795)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 5
Рік виконання: 2024
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Побудувати матрицю БКГ (Бостонської консалтингової групи) за допомогою програми Excel за допомогою наданих у таблиці матеріалів. Замість виду продукту 1,2…9 запропонувати конкретні товари (на вибір студента). На підставі побудованої матриці БКГ надати рекомендації щодо продуктової та маркетингових стратегій підприємства (для обґрунтування пропозиції стратегій доцільним є ознайомлення зі станом галузі/ринку (надати коротко характеристику галузі), до якої відносяться запропоновані студентом товари. Вихідні дані для побудови матриці БКГ № вар Показник Вид продукту 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 Обсяг продажу у 2023 році, тис. грн. 2900 590 90 1850 280 60 580 980 900 Обсяг продажу у 2022 році, тис. грн. 2500 649 130 2405 448 100 348 686 400 Частка ринку підприємства у 2023 році, % 34 33 5 11 15 1 40 16 2 Частка ринку основного конкурента у 2023 році, % 17 21 7 9 10 7 18 16 4
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Де, види продуктів, це послуги готелю: 1. Розкішні апартаменти 2. Спа та велнес-послуги 3. Конференц-зали та бізнес-послуги 4. Стандартні номери 5. Ресторан та бар 6. Послуги транспортування (шатл-сервіс) 7. Екскурсійні послуги 8. Організація весіль та свят 9. Пральні послуги ХІД ВИКОНАННЯ Визначимо темп росту ринку за формулою: T_i=y_i/y_(i-1) Де yi – обсяг продажу у 2023 році yi-1 - обсяг продажу у 2022 році. Відносна частка ринку: Ч=у_1/у_к Де у1 – частка підприємства ук – частка найбільшого конкурента на ринку Діаметр визначається за наступною формулою: Ч=у_1/(∑▒у_i ) yi – обсяг продажу певної послуги за 2023 рік ∑yi – обсяг продажу всіх послуг компанії за 2023 рік Параметри осей вираховуємо наступним чином: Параметри віссі Х min – 0 (тому що від’ємною частка ринку не може бути) max – 2,3 (найбільша відносна частка ринку 2.2, але беремо з запасом, що не обрізало круг )