0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕОРИЧИНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ІНСТРУМЕНТАРІЮ SMM (ID:1047429)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 30
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРИЧИНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ІНСТРУМЕНТАРІЮ SMM 6 1.1 Методологія інструментарію для аналізу цільової аудиторії та конкурентів 6 1.2 Розробка стратегії просування продукту за допомогою інструментів SMM РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ТОВ «GoPro» У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА 2.1 Аналіз економічної та господарської діяльності ТОВ «GoPro» 2.2 Специфіка застосування SMM інструментів у просуванні ТОВ «GoPro» РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ В СОЦІЛЬНИХ МЕДІА СУБ`ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ 3.1 Автоматизація процесів за допомогою SMM інструментів 3.2 Ефективне цільове рекламування ТОВ «GoPro» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Сучасне суспільство і бізнес не уявляють свого існування без активного присутності в інтернеті. З кожним роком мережа збільшує своє значення як платформа для комунікації, реклами, та здійснення покупок. У зв'язку з цим, стратегія просування продукту стає невід'ємною складовою ефективного бізнесу. Одним із ключових інструментів для успішного просування продукту в інтернеті є соціальні медіа. Соціальні медіа стали не просто майданчиком для взаємодії з аудиторією, але й потужним інструментом формування і управління брендом, підвищення усвідомленості і просування продукту. Дослідження ефективного використання соціальних медіа в стратегії просування продукту є надзвичайно актуальною в сучасному бізнес-середовищі. Соціальні медіа стали вирішальним каналом комунікації та взаємодії з аудиторією, зростає вплив цих платформ на усвідомленість брендів та рішення споживачів. За допомогою соціальних медіа компанії можуть ефективно залучати увагу цільової аудиторії, створювати цікавий контент, розвивати спільноти та взаємодіяти з клієнтами.