0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості маркетингової діяльності на ринку освітніх послуг (ID:1047815)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 55
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи маркетингової діяльності на ринку освітніх послуг 5 1.1. Основні поняття маркетингу послуг 5 1.2. Маркетинг освітніх послуг 11 РОЗДІЛ 2 Аналіз економічної та маркетингової діяльності підприємства на ринку освітніх послуг 18 2.1. Характеристика освітніх послуг в Україні. Заклади вищої освіти 18 2.2. Дослідження маркетингової діяльності освітніх послуг на прикладі Херсонського національно-технічного університету 21 РОЗДІЛ 3 Шляхи подальшого розвитку маркетингової діяльності на ринку освітніх послуг 35 3.1. Шляхи подолання проблем маркетингу освітніх послуг 35 3.2. Шляхи покращення маркетингової діяльності українських закладів освіти 38 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, можна зробити висновок, що послуга – це будь-яка дiяльнiсть або благо, яке одна сторона може запропонувати iншiй. В залежностi вiд критерiїв, послуги мають широку класифiкацiю. Послуги i, як наслiдок, маркетинг послуг, мають свою специфiку: 4 "Не", притаманнi послузi (невiдчутнiсть; незбереженiсть; невiддiльнiсть вiд джерела; непостiйнiсть); наявнiсть трьох складових маркетингу сфери послуг; наявнiсть трьох додаткових елементiв маркетинг-мiксу сфери послуг. Маркетинг освiтнiх послуг має свою iсторiю: в США адаптацiя концепцiї маркетингу для сфери вищої освiти почалася в 1970-80-тi роки, в європейських країнах iнтерес до освiтнього маркетингу став помiтним починаючи з другої половини 1990-х рокiв i значно посилився в останнє десятилiття. Українськi унiверситети ж лише починають опановувати маркетинговий пiдхiд до управлiння своєю дiяльнiстю. Маркетинг у сферi вищої освiти – це свiдоме ринково орiєнтоване управлiння всiм закладом вищої освiти, що передбачає спрямування та координацiю всiх дiй на потреби цiльових груп i забезпечення завдяки цьому переваг у конкуренцiї на ринку освiтнiх послуг. Освiтнiй маркетинг може бути застосований на рiвнi: окремої освiтньої програми; факультету або iнституту; закладу вищої освiти; групи закладiв вищої освiти; адмiнiстративної одиницi; країни; об’єднання країн. Основними методами маркетингового просування закладiв вищої освiти є засоби iнновацiйного маркетингу, брендинг, PR, SEO та SMM-маркетинг. Наразi вiдбувається становлення нацiональної системи освiти, яка має вiдображати потреби й особливостi соцiально-економiчного розвитку нашої країни, створювати нову суспiльну ментальнiсть, конкурувати на вiдкритому глобальному та європейському ринках освiтнiх послуг. Заходи з оптимiзацiї мережi закладiв освiти часто були зумовленi необхiднiстю пiдвищення ефективностi її функцiонування, а також трансформацiєю механiзму освiтнього фiнансування. За пiдтримки Уряду зараз вiдбувається реформування освiтньої сфери, реалiзуються завдання, нацiленi на досягнення спiльної мети – перетворення української освiти на iнновацiйне середовище, у якому учнi i студенти набувають ключових компетентностей, необхiдних кожнiй сучаснiй людинi для успiшної життєдiяльностi, а науковцi мають можливостi й ресурси для проведення дослiджень, що впливатимуть на розвиток держави. ХНТУ – сучасний освiтнiй центр, який реалiзує програми пiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї фахiвцiв, а також виконує науково-дослiдницькi роботи для пiдприємств, органiзацiй та закладiв галузей машинобудування, текстильної, харчової та легкої промисловостi, технiчної i економiчної кiбернетики, електронiки, менеджменту, економiки, комп’ютерних наук, комп’ютерної iнженерiї тощо. В унiверситетi працює 6 факультетiв (Iнженерiї та транспорту, кiбернетики та системної iнженерiя, iнтегрованих технологiй i товарознавства, економiки, мiжнародних економiчних вiдносин, управлiння i бiзнесу та вiдокремлений структурний пiдроздiл – Генiчеський факультет ХНТУ). З розвитком науки, iнформацiйних технологiй постає необхiднiсть вдосконалювати та змiнювати систему освiти. Якiсть освiти посiдає головне мiсце у ефективнiй пiдготовцi майбутнiх фахiвцiв. Використання маркетингових засобiв комунiкацiї на основi Iнтернет в дистанцiйнiй формi навчання вiдiграють роль дiєвого iнструменту у розвитку ринку освiти вiдповiдно до сучасних вимог часу. Як показує досвiд органiзацiї дистанцiйної форми навчання в країнах, обраних для аналiтичного огляду, його ефективнiсть значною мiрою обумовлена продуманою державною освiтньою полiтикою; оперативнiстю дiй мiнiстерств освiти i регiональних органiв управлiння освiти; взаємодiєю системи освiти з рiзними галузями економiки, культури, науки, охорони здоров’я; отриманням своєчасного зворотного зв’язку про виконання освiтнiми органiзацiями вимог i рекомендацiй щодо органiзацiї дистанцiйної освiти. Розробка стратегiї розвитку вищого навчального закладу повинна обов’язково включати в себе ряд iнновацiйних маркетингових iнструментiв, що здатнi забезпечити у майбутньому стiйку конкурентоспроможнiсть, високу адаптивнiсть до зовнiшнього середовища, якiсть отриманих знань, вмiнь, навичок та компетенцiй, а також високу мобiльнiсть як викладачiв, так i студентiв. Системне бачення iнновацiйних маркетингових iнструментiв формування стратегiї розвитку вищого навчального закладу включає в себе: наявнiсть у структурi органiзацiї вiддiлу (служби) маркетингу, iнновацiйну модель маркетингової iнформацiйної системи вищого навчального закладу, маркетинговi комунiкацiї, iвент-маркетинг, маркетингову дiяльнiсть викладачiв освiтньої органiзацiї.