0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове обґрунтування інноваційних проектів підприємства (ID:1047911)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 57
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ 6 1.1 Поняття інноваційного проекту та його учасники 6 1.2 Концепція управління інноваційним розвитком підприємства 10 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 18 2.1 Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Будівельний бум» 18 2.2 Аналіз інноваційних проектів підприємства 21 2.3 Оцінка ефективності інноваційної стратегії підприємства 27 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ ПІДПРИЄМСТВА 36 3.1. Оновлення інноваційної ідеї підприємства 36 3.2. Впровадження інноваційної ідеї на підприємстві 40 3.3. Економічне обґрунтування запропонованих заходів 44 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51 ДОДАТКИ 56
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Узагальнюючи вищевикладене, можна констатувати той факт, що визначень об’єкта дослідження не бракує. І всі вони тією чи іншою мірою містять певне раціональне зерно. Проте такий різнобій у поглядах приводить до плутанини в термінології та необхідності обґрунтування власного бачення стосовно визначення цього об’єкта. Тому ми вважаємо, що під поняттям інноваційного проекту доцільно розуміти спеціальний документ, у якому детально та поетапно окреслюються відносини та процеси, за допомогою яких здійснюється певна інноваційна діяльність та який регулює й визначає необхідні заходи, що стосуються створення, впровадження та реалізації інноваційного продукту. Основними учасниками проекту є замовник, інвестор, проектувальник, постачальники, виконавець, науково-технічні ради, керівник проекту, команда проекту. За проведеним аналізом фінансового стану ТОВ «Будівельний бум» можна відмітити, що при розрахунку показників було виявлено, що підприємство має проблеми із використанням власних та залучених ресурсів, зі зменшенням ефективності використання основних засобів та погіршенням можливостей розрахунку з постачальниками та підрядниками, та з дефіцитом вільних грошових ресурсів. Проведене дослідження показало, що внаслідок освоєння чи впровадження нових послуг в межах ТОВ «Будівельний бум» спостерігаються серйозні зміни як фінансово-економічних показників, так і показників використання трудових ресурсів. Це в свою чергу обумовлює вдосконалення процесу інноваційної діяльності на підприємстві, що і пропонується здійснити у наступному розділі роботи. В межах ТОВ «Будівельний бум» доцільно запровадити спеціальний підрозділ, в якому би об’єднувалися всі функції, пов’язані з управлінням інноваційною діяльністю. Також було згенеровано ідею нового товару – бітумної черепиці, яка б була конкурентоздатною в сучасних умовах та враховувала в собі всі можливості компанії щодо якості та виготовлення. ТОВ «Будівельний бум» відповідає потребам ринку. Але незважаючи на це, підприємству ще необхідно поліпшити показники стійкості посипки та використовувані у процесі виробництва фарбники. Новий товар можна віднести до групи товарів, що мають всі шанси бути сприйнятими споживачами, якщо їх переваги компенсують збільшення витрат споживання. Всі суб’єкти ринку, з якими має справу компанія, зацікавлені в його інноваційній діяльності, а обраний товарний напрямок є ефективним.