0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товар і товарна політика (ID:1058859)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 34
Рік виконання: 2024
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Структура та основні завдання маркетингової товарної політики підприємства 5 1.2. Сутність та класифікація товару 8 1.3. Концепція життєвого цикл товару 10 РОЗДІЛ II. СУТНІСТЬ АНАЛІЗУ ТА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.1. Формування маркетингової товарної політики підприємства 13 2.2. Переваги та недоліки формування маркетингової товарної політики в умовах ринку 16 2.3. Сутність аналізу маркетингової товарної політики 17 РОЗДІЛ III. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «IT-ІНТЕГРАТОР» 20 3.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 20 3.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 23 3.3. Шляхи удосконалення товарної політики підприємства «ІТ Генератор» 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ДОДАТКИ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Товар та товарна політика становлять важливу складову комплексу маркетингу. Незважаючи на можливість різноманітного удосконалення цінової політики, системи просування та збуту продукції, які можуть бути реалізовані підприємством, успіх на ринку неможливий без якісного товару, що відповідає потребам споживачів. Здійснення переконливих доказів вказує на те, що основу ринкового успіху відомих товарних брендів складає саме якісний товар. В умовах сучасної економіки важливість маркетингової товарної політики тільки зростає, і кожне підприємство прагне зберегти або покращити свої позиції на фоні конкурентів, здобуваючи прибуток. Для досягнення цієї мети використовуються різноманітні заходи, які стосуються управління товарною, ціновою та збутовою політикою підприємства. У сучасних умовах фахівці з маркетингу повинні володіти сучасними теоретико-методичними підходами до формування ефективної маркетингової товарної політики. Саме вона спрямована на вирішення одного з двох основних завдань маркетингу - орієнтації виробництва та збуту на задоволення потреб і запитів споживачів з метою отримання прибутку та забезпечення умов тривалого виживання і розвитку підприємства на ринку відповідно до його місії та прийнятої мотивації діяльності. Основною метою товарної політики є створення такого товару чи послуги та управління ними, щоб інші елементи маркетингової діяльності були або непотрібні взагалі, або використовувалися мінімально як допоміжні для досягнення поставлених фірмою цілей[4]. Об’єктом дослідження є маркетингова товарна політика підприємства. Предметом дослідження є товар і товарна політика.