0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контрольна робота (ID:1076715)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 8
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вибір ефективних каналів та інструментів комунікації. Логобук, його функції та властивості На прикладі будь-якого рекламного оголошення поясніть, які слова, символи, кольори використовують для спонукання покупців?
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Діяльність будь-якої компанії починається зі створення фірмового стилю, до основних складових якого відноситься розробка логотипу. Саме ця емблема демонструє приналежність продукції або послуги до конкретного підприємства, відображає його концепцію і несе в собі певне смислове навантаження. Розглянемо більш детально, що являє собою логотип, види логотипів і основні правила їх розробки. Логотип (дав.-гр. ὀ λόγος – слово, і ὀ τύπος – знак, відбиток) – графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб'єкт або об'єкт, наприклад – компанію, організацію, приватну особу або продукт. Логотип компанії – це візуальне повідомлення, яке вона транслює своїй аудиторії. І логобук описує це повідомлення: його форму, пропорції, кольори та розміри. Логобук розповідає про правила, за якими «живе» логотип: як його потрібно використати, як можна, і як не можна. Кожен логобук унікальний, його складові диктує концепція та фірмовий стиль бренду. Зміст логобука Таким чином виглядає реклама події від Amazon у стрічці новин на робочому столі. Ця реклама добре працює на кількох різних рівнях: зразок продукту чітко відображається, реклама показує вражаючий (але чесний) рейтинг цього продукту, і одразу зрозуміло, яку подію рекламує Amazon — Чорну п’ятницю. Компанії електронної комерції, такі як Amazon, використовують рекламу подій, щоб збільшити продажі в певні моменти протягом року, а реклама подій у Facebook полегшує це. Інвестуючи в рекламу подій, можна скламти список свят, шоу, конференцій і місяців інформування, які важливі для бізнесу. Таким чином, зацікавлений покупець може знати, які ринкові кампанії відповідають цим явищам і коли рекламувати їх на своїй бізнес-сторінці Facebook. На екрані чітко можно побачити логотип Amazon, який привертає увагу