0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота на тему "Комплекс маркетингу, його складові. Концепція 4Р" (ID:1082455)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ 1.1. Загальна характеристика комплексу маркетингу 1.2. Основні відмінності 4Р, 5Р, 7Р 11 РОЗДІЛ 2. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ 4Р INDITEX (INDITEX S.A.) ТА H&M (HENNES & MAURITZ) GROUP 2.1. Загальна характеристика H&M (Hennes & Mauritz) Group та його 4Р 2.2. Загальна характеристика Inditex (Inditex S.A.) та його 4Р 2.3. Порівняльна характеристика H&M Group та Inditex. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, підсумовуючи проведений аналіз маркетингового міксу двох корпорацій можна дійти висновку, що Inditex – перший за величиною глобальний ритейлер одягу, посідає перше місце по всім категоріям. Маючи меншу сегментацію ринку, компанія спрямовує свою продукцію на чітко визначену цільову аудиторію, пропонуючи їй більший асортимент продукції, аніж це може зробити H&M Group. Незважаючи на низькі ціни свого конкурента, Inditex все одно залишається номер один у виборі одягу. Пріоритетом компанії у виготовлені товару є його якість, тому ціна є дещо вищою в порівнянні з H&M Group, та його доступність у багатьох країнах світу, а саме понад 7200 магазинів в 93 ринках та онлайн-присутність в 48 ринках.