0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Мотиваційні теорії Фрейда, Маслоу, Адлера та їх застосування в маркетингу (ID:1087126)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 13
Рік виконання: 2023
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
1. Мотиваційна теорія Фрейда та її застосування в маркетингу. 2. Мотиваційна теорія Маслоу та її застосування в маркетингу. 3. Мотиваційна теорія Адлера та її застосування в маркетингу. 4. Висновки 5. Використані джерела
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Приблизно в той же час, коли Фрейд сформулював свої ідеї (1920-і рр.), американські бізнесмени зіткнулися з серйозною проблемою: покупці ще не виробили мислення надспоживання, схвалення в суспільстві відігравало надзвичайно важливу роль у ті часи, а реклама продуктів наголошувала на раціональних речах — довговічності та якості. Вона не торкалася емоційного аспекту поведінки покупця. Вихід знайшов Едвард Бернейс, один із найбільших американських фахівців у сфері PR, якого ще називають «батьком зв'язків із громадськістю». Бернейс взяв теорію особистості Фрейда, особливо її компоненти — Суперего та Ід, і застосував її до споживачів, коли американський бренд цигарок Lucky Strike найняв його, щоб розширити свою споживчу базу на жіночу аудиторію. Перед Бернейсом стояло не просто складне, а майже неможливе для виконання завдання, адже наприкінці 20-х років ХХ століття у США паління вважалося нормою лише для чоловіків. Жінки, які палили, стикалися з осудом з боку суспільства і вважалися вульгарними та непорядними. Тож для того, щоб впоратися з поставленим завданням, Бернейсу потрібно було змінити культурні норми у США.