Планування PR-діяльності рекламного агентства (за матеріалами ТОВ «WARTO», м. Київ) (ID:1096497)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………..
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи планування PR-діяльності рекламного агентства ……………………………………………
РОЗДІЛ 2. Аналіз та характеристика PR-діяльності рекламного агентства «WARTO»………………………………
РОЗДІЛ 3. Оцінка ефективності PR-діяльності рекламного агентства «WARTO»……………………………………………
РОЗДІЛ 4. Удосконалення PR-діяльності рекламного агентства «WARTO» на майбутній період………………….
ВИСНОВКИ……………………………………………………….
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………….
ДОДАТКИ…………………………………………………………..
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. В сучасному світі конкуренція на ринку реклами та PR діяльності стає все більш інтенсивною. Ефективне планування PR-стратегій стає ключовим фактором успіху для рекламних агентств. Особливо важливо мати практичний досвід і використовувати найсучасніші методи планування, щоб досягти успіху в цій галузі. Завдяки постійному прагненню агенцій розвиватися в динамічних умовах змін середовища зростаюча непередбачуваність дій партнерів і конкурентів, зумовлює їх до необхідності встановлення та підтримки контакту з усіма учасниками тієї чи іншої сфери діяльності, відмінної від людини. Дослідження планування PR-діяльності на прикладі WARTO, зможе відобразити актуальні проблеми та можливості в цій галузі.
PR-діяльність досліджували: український вчений Г. Г. Почепцов, який визначає PR як «науку про управління громадською думкою»; англійський вчений Сем Блек дає своє трактування поняття PR як «плановані, тривалі зусилля, спрямовані на створення та підтримку доброзичливих відносин і взаєморозуміння між організацією та її громадськістю.
Мета і завдання дослідження. Охарактеризувати стратегії планування PR-діяльності рекламного агентства на прикладі агентства WARTO. Визначення оптимізації процесів просування клієнтів та власної діяльності агентства через вивчення та впровадження кращих практик у сфері PR.
Завдання дослідження:
1. Аналіз поточного стану PR-діяльності агентства ТОВ WARTO.
2. Розробка стратегії планування PR-діяльності, враховуючи особливості ринку та конкурентне середовище.
3. Визначити основні цілі та завдання PR-діяльності агентства
4. Пропозиції щодо удосконалення PR-діяльності для рекламного агентства на основі зібраних даних та аналізу.
Об’єкт дослідження. Діяльність рекламного агентства WARTO за останній період.
Предмет дослідження. Процес планування та реалізації PR-діяльності рекламного агентства WARTO.
Методи дослідження. При виконанні роботи було використано як аналітичний метод, системний, синхронно-описовий, статистичний, аналіз засобів масової інформації, вивчення соціальних мереж, опрацювання сайтів та документів .
Структура курсової роботи. Курсова робота складається із вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Курсова робота містить 30 сторінок, 8 рисунків, список використаних джерел нараховує позицій.
Інші роботи з даної категорії: