0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування PR-діяльності рекламного агентства (за матеріалами ТОВ «WARTO», м. Київ) (ID:1096497)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 30
Рік виконання: 2024
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи планування PR-діяльності рекламного агентства …………………………………………… РОЗДІЛ 2. Аналіз та характеристика PR-діяльності рекламного агентства «WARTO»……………………………… РОЗДІЛ 3. Оцінка ефективності PR-діяльності рекламного агентства «WARTO»…………………………………………… РОЗДІЛ 4. Удосконалення PR-діяльності рекламного агентства «WARTO» на майбутній період…………………. ВИСНОВКИ………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………. ДОДАТКИ…………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. В сучасному світі конкуренція на ринку реклами та PR діяльності стає все більш інтенсивною. Ефективне планування PR-стратегій стає ключовим фактором успіху для рекламних агентств. Особливо важливо мати практичний досвід і використовувати найсучасніші методи планування, щоб досягти успіху в цій галузі. Завдяки постійному прагненню агенцій розвиватися в динамічних умовах змін середовища зростаюча непередбачуваність дій партнерів і конкурентів, зумовлює їх до необхідності встановлення та підтримки контакту з усіма учасниками тієї чи іншої сфери діяльності, відмінної від людини. Дослідження планування PR-діяльності на прикладі WARTO, зможе відобразити актуальні проблеми та можливості в цій галузі. PR-діяльність досліджували: український вчений Г. Г. Почепцов, який визначає PR як «науку про управління громадською думкою»; англійський вчений Сем Блек дає своє трактування поняття PR як «плановані, тривалі зусилля, спрямовані на створення та підтримку доброзичливих відносин і взаєморозуміння між організацією та її громадськістю. Мета і завдання дослідження. Охарактеризувати стратегії планування PR-діяльності рекламного агентства на прикладі агентства WARTO. Визначення оптимізації процесів просування клієнтів та власної діяльності агентства через вивчення та впровадження кращих практик у сфері PR. Завдання дослідження: 1. Аналіз поточного стану PR-діяльності агентства ТОВ WARTO. 2. Розробка стратегії планування PR-діяльності, враховуючи особливості ринку та конкурентне середовище. 3. Визначити основні цілі та завдання PR-діяльності агентства 4. Пропозиції щодо удосконалення PR-діяльності для рекламного агентства на основі зібраних даних та аналізу. Об’єкт дослідження. Діяльність рекламного агентства WARTO за останній період. Предмет дослідження. Процес планування та реалізації PR-діяльності рекламного агентства WARTO. Методи дослідження. При виконанні роботи було використано як аналітичний метод, системний, синхронно-описовий, статистичний, аналіз засобів масової інформації, вивчення соціальних мереж, опрацювання сайтів та документів . Структура курсової роботи. Курсова робота складається із вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Курсова робота містить 30 сторінок, 8 рисунків, список використаних джерел нараховує позицій.