PR кампанія телевізійного продукту» (за матеріалами ТОВ «Netflix», м. Київ) (ID:1096499)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………….. 3
РОЗДІЛ 1. Сутність та етапи організації PR-кампанії телевізійного продукту…………………………………………… 5
1.1 Поняття PR-кампанії телевізійного продукту………………… 5
1.2Характеристика етапів проведення PR-кампаніїтелевізійного продукту……………………………………………………………. 10
1.3 Методичні підходи до оцінки ефективності проведення PR-кампанії……………………………………………………………. 12
РОЗДІЛ 2. Аналіз діяльності та PR-кампанії ТОВ «Netflix» 15
2.1 Аналіз медіа –ринку та вплив військової агресії проти України 15
2.2 Огляд основних PR-кампаній ТОВ «Netflix»……………….... 26
2.3 Аналіз ефективності та впливу PR-кампаній на зростання популярності продуктів компанії «Netflix»………….…………… 30
РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо удосконалення проведення PR кампанії «Netflix»………………………………………………… 35
3.1 Аналіз інструментів та методів PR компанії ««Netflix»« для просування своїх телевізійних продуктів………………………… 35
3.2 Пропозиції щодо удосконалення PR-кампаній «Netflix» 37
ВИСНОВКИ……………………………………………………… 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………. 42
ДОДАТКИ………………………………………………………….. 44
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми.У зв'язку зі стрімким розвитком інформаційних технологій та поширенням сервісів відео-стрімінгу, PR-компанії стали необхідним інструментом для підвищення обізнаності людей про продукти телевізійної cфери. Компанія»Netflix» є одна з провідних світових постачальників відео-стрімінгу, тому вивчення її PR-стратегій та кампаній може допомогти виявити стратегії та інструменти, що використовуються компанією, для успішного просування своїх телевізійних продуктів на ринку, а також дослідити вплив PR-кампаній на популярність та продаж продукції та послуг компанії.
Питання організації та вдосконалення зв’язків з громадськістю розглядались в роботах провідних іноземних та вітчизняних вчених з маркетингу, менеджменту, комунікацій Альошиної І.В., Дж. Бернета, Лук’янецьТ.І., Синяєвої І.М., Голубкової О.М., Д. Джоббер, Федько В.П., Королько В.Г. та інші.
Мета і завдання дослідження.Охарактеризувати PR-кампанію ТОВ «Netflix», проаналізувати її ефективність та визначити які інструменти та методи PR використовує компанія для просування своїх телевізійних продуктів. Завдання дослідження:
1. Дослідити основні PR-кампанії, які проводила ТОВ ««Netflix».
2. Проаналізувати ефективність кампаній та виявити ключові фактори їх успіху та невдачі.
3. Визначити інструменти та методи PR, які використовує компанія для просування своїх телевізійних продуктів.
4. Встановити зв'язок між PR-кампаніями та зростанням популярності продуктів ТОВ ««Netflix»«.
5. Пропозиції щодо удосконалення PR-кампаній «Netflix».
Об’єкт дослідження. PR-кампанії ТОВ ««Netflix»« за останній період.
Предмет дослідження Методи т аінструменти PR, які використовує ТОВ «Netflix» для просування своїх телевізійних продуктів..
Методи дослідження.При виконанні роботи було використано як аналітичний метод, системний, синхронно-описовий, статистичний, аналіз засобів масової інформації,вивчення соціальних мереж, опрацювання документів .
Структура курсової роботи. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Курсова робота містить 47 сторінки,6рисунків, список використаних джерел нараховує 21позицій.
Інші роботи з даної категорії: