0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування стратегічних напрямків розвитку підприємства на прикладі ТОВ «Сільпо-ФУД» (ID:1100575)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2023
Вартість: 2100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД».. 1.1. Основні відомості про підприємство 4 1.2. Загальна характеристика «Сільпо-ФУД» 5 РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 9 2.1. Аналіз макросередовища підприємства 9 2.2. Аналіз мікросередовища компанії 11 2.3. Аналіз внутрішнього середовища 17 РОЗДІЛ 3.СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Аналіз діяльності підприємства методом Портера 24 3.2. Формування матриці SWOT – аналізу 28 3.3. Портфельний аналіз діяльності підприємства 37 РОЗДІЛ 4.ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМКІВ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» 39 4.1. Рекомендації щодо формування стратегічних напрямків розвитку ТОВ «Сільпо-ФУД» 40 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сьогодні формування маркетингової стратегії підприємства відіграє важливу роль у розвитку компанії. Цей процес передбачає створення і практичну реалізацію дій підприємства, що допомагає йому зосередити зусилля у правильному напрямку та оптимізувати певні процеси. За допомогою грамотної маркетингової стратегії компанія здатна знайти і зайняти нові частки ринку, розширити асортимент товару, збільшити обсяг продажу та підвищити конкурентоспроможність. Оскільки в сучасному світі конкуренція на ринку зростає, а споживачі стають більш вимогливими, маркетингові стратегії мають постійно пристосовуватися до різноманітних змін на ринку.