0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Іра маркетингове дослідження конкурентного середовища (ID:11062)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2010
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ ЯК ЕЛЕМЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Основні види досліджень у маркетингу 1.2 Методичні основи маркетингових досліджень 1.3 Методи проведення маркетингового дослідження 2 ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ 2.1 Поняття і сутність конкурентного середовища 2.2 Діагностика конкурентного ринку як інструмент маркетингу 3 МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СИТУАЦІЇ 3.1 Показники конкуренції на ринку товарів і послуг 3.2 Математичний апарат аналізу конкуренції ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову