0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова діяльність Хлібозавод (ID:11072)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 117
Рік виконання: 2011
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 СУТНІСТЬ І РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ РИНКУ 1.1. Зміст маркетингу в управлінні сучасною фірмою 1.2. Маркетингове середовище фірми 1.3. Завдання і цілі маркетингової діяльності фірми 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ № 1" 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Структура, функції та завдання маркетингового департаменту 2.3. Управління товарним асортиментом 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКУТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1. Сучасні проблеми маркетингу та класифікація питань управління 3.2. Побудова імітаційній моделі маркетингового управління ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову