0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оптимізація структури служби маркетингу на підприємстві (ID:110791)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 82
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність служби маркетину на підприємстві, її роль в системі маркетингу 1.2. Організація діяльності служби маркетингу на підпрємстві. 1.3. Особливості структури служби маркетингу на підпрємстві. РОЗДІЛ 2АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ПААЗ» 2.1 Загальна характеристика господарської діяльності ПАТ «ПААЗ» 2.2. Аналіз ТЕП ПАТ «ПААЗ» 2.3 Організація служби маркетингу на ПАТ «ПААЗ» 2.4. Охорона праці на підприємстві РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ ПАТ «ПААЗ» 3.1. Напрям підвищення ефективності маркетингової служби ПАТ «ПААЗ» 3.2. Шляхи оптимізації структури управління службою маркетингу ПАТ «ПААЗ» ВИСНОВКИ. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Питанням маркетингу присвячені праці провідних учених, серед яких Ф. Котлер, Ж.-Ж. Ламбен, Дж. Р. Еванс , Р. Кантер, Ч. Хэнди , П. Ф. Друкер, М. Портер, Дж. Майер, Дж. Коллинз, Дж. Д. Даниелс, В.Л. Чарлз . Об’єктом дослідження є служба маркетингу , як інструмент організаціїї структури управління. Предметом дослідження є структури управління службою маркетингу на прикладі ПАТ «ПААЗ». Метою дослідження є оптимізація служби маркетингу на ПАТ «ПААЗ» в контексті його конкурнгтоспроможності . Досягнення цієї мети передбачає вирішення таких завдань: – розкрити сутність та виявити основні риси служби маркетингу; – описати функції служби маркетингу на підприємстві; – проаналізувати напрями підвищення ефективності її роботи – розкрити проблеми її роботи та недоліки; – розробити шляхи оптиізації роботи служби маркетингу на підприємстві. Інформаційна база. При написанні роботи використано низку літератуних джерел. У процесі було використано загальноприйняті методи наукового пізнання: аналіз і синтез, наукове абстрагування, кількісний і якісний аналіз.