0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління маркетингом на підприємстві (ID:112036)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 68
Рік виконання: 2015
Вартість: 1250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1. Теоретичні основи управління маркетинговою діяльності на підприємстві 1.1 Маркетиг.Етапи його розвитку та місце в сучасній організації 1.2 Концепції і процес управління маркетинговою діяльність 1.3. Організаційна структура маркетингових служб 1.4. Планування маркетинговою діяльності підприємства Розділ 2. Комплексна оцінка ТОВ "Чайка" 2.1. Храктеристика підприємства ТОВ "Чайка" 2.2. Економічний аналіз господарської і фінансової діяльності ТОВ "Чайка" 2.3 Загальна характеристика організаційної структури ТОВ "Чайка" та організаційна структура і характеристика діяльності служби маркетингу 2.4 Аналіз конкурентного середовища досліджуваного підприємства Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності тов "Чайка" 3.1 Планування рекламної компанії підприємства у мережі Інтернет 3.2 Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства 3.3 розробка напрямків підвищення ефективності управління роботою в ТОВ "Чайка" Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову