Аналіз маркетингових досліджень підприємства (ID:1129220)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКИ ОБ’ЄКТУ ПРАКТИКИ 5
1.1.Характеристика СПД «Калініна І.І.» 5
РОЗДІЛ 2. АССОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА ТА ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ «СПД КАЛІНІНА І.І.» 8
2.1. Класифікація і характеристика асортименту шкільно-письмових та канцелярських товарів. Маркетингове дослідження споживачів 8
2.2.Маркетингові дослідження споживачів 14
2.3. Характеристика зовнішнього та внутрішньго середовища мережі «СПД Калініна І.І.» 16
3. ВИЯВЛЕННЯ ПРОБЛЕМ І РОЗРОБКА НАПРЯМКІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ КАНЦЕЛЯРСЬКИХ ТОВАРІВ НА ПРИКЛАДІ МЕРЕЖІ «СПД КАЛІНІНА І.І.» 20
3.1. Виявлення проблем і розробка комплексу заходів щодо їх усунення 20
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 23
Зразок роботи
ВСТУП
Я проходила практику у магазині канцелярських товарів та вибрала свою тему тому, що канцелярські товари та шкільно-письмове приладдя складає невід’ємну частку роботи будь-яких організацій, установ та навіть домашніх справ. Багато речей тісно влились до нашого життя та мають довгу історію. Так, наприклад, предком сучасного олівця для людини була паличка з багаття, якою вони розписували скелі, а більш оформленим канцелярським приладдям були стержні – клини у древніх ассирійців та стилуси у греків та римлян. Історія ластика починалась з хлібного м’якуша, на зміну якому у 1770 році пришла перша каучукова гумка. Фломастер з Древнього Єгипту теж є великим здобутком. Усі ці речі безперервно використовувались для допомоги у передачі та збереженні знань, як 1000 років тому так і донині.
Матеріалом для виготовлення канцелярських товарів слугує дуже багато різної сировини. Сучасний пластик прийшов на заміну деревині та металам, синтетичні барвники на зміну натуральним фарбам, техніка ручна була замінена електронною, та все ж люди продовжують використовувати товари з будь якого матеріалу, тому що на них не діє час, а навпаки, старе приладдя тільки дорожчає з часом.
Зараз ми можемо знайти дуже багато різноманітних товарів новинок адже виробництво не стоїть на одному місці. Інколи при роботі з покупцями доводилося демонструвати роботу того чи іншого товару, тому що ідеї про покращення зручності експлуатації товарів часом зовсім змінюють зовнішній вигляд цього товару. Або розповідати що краще їм підійде адже робота продавця включає в себе не тільки продаж товару але й заслуговування довіри до себе. Інколи бувало й таке що люди просто не знали що лежить на вітрині і як ним користуватись але моїм завданням було показати, розповісти покупцю про новий товар, який з’явився у нашому магазині. Увесь товар ділиться на такі групи:
1. Канцелярські товари офісного призначення;
2. Шкільно-письмове приладдя;
3. Допоміжні товари.
Ринок канцелярських товарів підрозділяється на кілька видів: товари для школярів і студентів, офісне приладдя, папір для офісу, елітні канцтовари та сувенірно-супутні товари.
У цій роботі представлені маркетингові дослідження магазину канцелярських товарів який є власністю приватного підприємця Калініної І.І..
Мета маркетингового дослідження полягає у вивченні споживачів і визначенні факторів, що впливають на рішення про покупку товарів в мережі СПД Калініної І.І.
Для досягнення поставленої мети необхідно буде познайомитися з поняттям товар, які бувають групи товарів, а також характеристикою товару і класифікацією.
Об'єктом дослідження даної роботи є канцелярські товари.
Предметом дослідження - споживча цінність канцелярських товарів.
Основними завданнями даної роботи є:
1. аналіз конкурентоспроможності мережі магазинів СПД Калініної І.І.;
2. вивчити сутність поняття товар і його основні характеристики;
3. вивчення асортименту канцелярських товарів магазину, на базі якого проходила практика;
4. вивчення споживчих властивостей канцелярських товарів.
Інші роботи з даної категорії: