0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості політичного маркетингу (ID:1130718)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 15
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП 3 1. Поняття політичного маркетингу. Предмет, види та функції. 4 2.1 Поняття «політичного маркетингу» 4 1.2 Предмет, функції та види політичного маркетингу 5 2. «Політичний ринок» і «політичний товар». Політичний маркетинг в сучасній Україні 8 2.1 «Політичний ринок» і «політичний товар» 8 2.2 Особливості політичного маркетингу в сучасній Україні 11 ВИСНОВОК 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 15
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сутність маркетингового підходу в політиці полягає насамперед в ототожнення політичного процесу з ринком, основу якого становить обмін. Цивілізований політичний ринок передбачає купівлю-продаж влади і певних іміджу суб'єктів. З одного боку, пересічний громадянин, ідучи на вибори, довіряє свою частку політичної влади, скажімо, депутату парламенту, який протягом певного часу представляє політичні інтереси громадянина, «купивши» його голос за передвиборні обіцянки. З іншого боку, виборці «купують» політиків чи партії, а точніше іміджі, які вже сформувались у суспільній свідомості. Отже, у цьому разі «продається» влада і «купуються» іміджі (і навпаки) – це політичний ринок! А якщо існує політичний ринок, то постає проблема його дослідження й регулювання процесів, що відбуваються в його межах. Метою роботи є виявлення основних особливостей політичного маркетингу. Для досягнення поставленої мети слід вирішити певне коло задач, а саме:  розглянути політичний маркетинг як поняття;  визначити його основні види та функції, а також окремі його складові  розглянути особливості політичного маркетингу на прикладі сучасної України Предмет дослідження – політичний маркетинг, як вид маркетингу. Об’єктом дослідження є сутнісні ознаки та функціональні характеристики політичного маркетингу,. При написанні роботи також використані принципи і методи критично-конструктивного, порівняльного аналізу, соціально-філософського, структурно-функціонального підходів до розглядуваних проблем.