0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль і місце маркетингу в банківській діяльності ЗАТ «Агробанк» (ID:1136243)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 54
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ В БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ 6 1.1 Особливості маркетингової діяльності у банківській сфері 6 1.2 Зміст і специфіка банківського маркетингу 13 1.3 Комплекс банківського маркетингу 17 РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «АГРОБАНК» 22 2.1 Загальна характеристика ЗАТ «Агробанк» 23 2.2. Розвиток взаємовідносин ЗАТ «Агробанк» з клієнтами 27 2.4. Система Клієнт-банк, Іnternet - клієнт-банк Іnternet - виписка по розрахунковому рахунку 39 РОЗДІЛ 3.РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ(НА ПРИКЛАДІ ЗАТ «АГРОБАНК» 42 3.1 Нові банківські послуги як засіб удосконалення роботи банку та залучення нових клієнтів……………………………………………………..…49 3.2. Сучасний стан українського ринку платіжних карто……….……50 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………….46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Управління діяльністю банків на сучасному етапі ринкових перетворень в Україні вимагає пошуку нетрадиційних підходів та нових поглядів. Одним з них є впровадження маркетингу, який дозволяє оперативно реагувати на ринкові зміни за допомогою розробки і здійснення конкретних заходів щодо вивчення і розвитку ринку, підготовки альтернативних та гнучких рішень і досягти кінцевої мети діяльності – забезпечити прибуткове і довгострокове функціонування банку. Швидкість та адекватність реакцій на зміни факторів зовнішнього середовища, прийняття ефективних рішень залежать від знань конкретної ситуації, що склалася на ринку, джерелом яких є маркетингові дослідження. Іншими словами, маркетинг відіграє інформаційну роль в управлінні комерційними банками, формує необхідний інформаційний масив, який дозволяє опрацьовувати і приймати управлінські рішення. Особливе місце приділяється розробці маркетингової стратегії, що забезпечує стабільність банківського сектору в умовах конкуренції. Саме тому тема визначення місця і ролі маркетингової стратегії в банківській діяльності є актуальною в наш час. Питання банківського стратегічного маркетингу широко досліджувалися багатьма вітчизняними та зарубіжними вченими, серед яких особливо необхідно виділити Г. Асселя, У. Бреддика, В.Д. Базилевича, О.Д. Василика, М.В. Вачевського, та інших. Метою даного дослідження є висвітлення сутності стратегічного маркетингу та визначення його ролі в діяльності банківських структур України. З перетворенням маркетингу в провідну функцію управління всі інші напрями менеджменту як системи заходів для отримання найвищих результатів при зниженні витрат розглядаються через призму маркетингового управління. Посилення конкуренції та зниження ефективності традиційних маркетингових інструментів змушують банки шукати нові ринкові підходи. Зокрема, дедалі більше банків залучають клієнтів до розробки послуг, пропонують їм персональні продукти та індивідуальний підхід у сервісі. Важливим завданням сучасного маркетингу є забезпечення процесів втілення новітніх інструментів дослідження та автоматизації банківських операцій і технологій, поліпшення якості обслуговування клієнтів, що сприятиме задоволенню їх потреб, забезпеченню фінансової стійкості та конкурентоспроможності вітчизняних банків [1]. Це вимагає побудови маркетингової стратегії з урахуванням процесів, що відбуваються на фінансовому ринку, прийняття всіх управлінських рішень з позицій задоволення потреб клієнта. Встановлено, що розробка маркетингової стратегії, як невід’ємної складової процесу стратегічного планування діяльності банку, має проводитися у тісному взаємозв’язку з формуванням фінансової стратегії банку. Маркетингова стратегія є визначальною при вирішенні пріоритетних напрямків вкладання коштів, управлінні фінансовими потоками, спрямуванні ресурсів банку в ті сектори ринку, які є найбільш привабливими з точки зору задоволення потреб клієнтів. Це сприяє зростанню банківських доходів, позитивно впливає на фінансові результати роботи банку та ефективність банківського бізнесу. Стратегія банківського маркетингу, яка забезпечить стійкі ринкові позиції сучасного банку має складатися за такими напрямками:  дистанційне банківське обслуговування (послуги через телефон, факс, модемне з’єднання, Інтернет, мобільний Інтернет, інтерактивне цифрове телебачення тощо);  розвиток карткового бізнесу;  діяльність банку на фондовому ринку;  розробка ефективної організаційної структури банку (створення відділів маркетингу, які займаються всім спектром ринкових проблем від);  розвиток роздрібного бізнесу;  удосконалення корпоративного бізнесу [2]. Втілення в практику цих напрямів забезпечить позитивні результати діяльності банківських установ України. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу,трьох розділів,висновків,списку використаних джерел.