0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування цінової політики компанії (на прикладі ТОВ "MMD") (ID:1147124)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 132
Рік виконання: 2013
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
Контакти для замовлення: тел.: 091-616-13-33 067-290-36-38 gerasimenko.dmytrij@gmail.com ЗМІСТ ВСТУП 10 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ 13 1.1. Сутність цінової політики компанії 13 1.2. Методи ціноутворення в ціновій політиці компанії 19 1.3. Теоретичні основи управління ціновою політикою компанії 32 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ ТОВ “MMD” 47 2.1. Загальна характеристика діяльності компанії ТОВ “MMD” 47 2.2. Аналіз методів ціноутворення компанії на ринку 60 2.3. Дослідження системи управління ціновою політикою компанії 75 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ 86 3.1. Напрямки вдосконалення методів ціноутворення компанії 86 3.2. Формування та управління ціновою політикою компанії 92 ВИСНОВКИ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 119 ДОДАТКИ 128
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Раціональна цінова політика є одним з найбільш важливих аспектів економічної діяльності компаній в умовах ринку. Розвиток промислового виробництва та міжнародної торгівлі багато в чому визначається вибором методів і способів цінової політики на окремих компаніях. Під впливом ефективної цінової політики видозмінюється внутрішнє середовище компанії, покращуються кількісно-якісні показники її діяльності. Це сприяє розширенню асортименту продукції, підвищенню рівня її конкурентоспроможності, зростанню оборотних коштів і маси прибутку, а зрештою поліпшенню матеріального забезпечення працівників. Цінова політика впливає в цілому на підвищення купівельної спроможності населення, стан економічного базису і забезпечення економічної безпеки країни. Виходячи з цього, розробка науково-методичних основ розвитку цінової політики в умовах ринку стає однією з основних проблем соціально-економічної значущості. Тому пошук альтернативних варіантів її встановлення, функціонування і розвитку є особливо актуальним і своєчасним. В умовах зовнішнього середовища, що динамічно розвивається, компаніям необхідно самостійно приймати рішення в різних областях своєї діяльності, формуючи свою політику розвитку. Остання розглядається як система, що складається з сукупності елементів – різних політик підприємства. Одне з основних місць у політиці розвитку підприємства займає цінова політика. Це пов'язане з тим, що цінова політика формує передумови для успішного здійснення конкурентної боротьби, одержання прибутку, збільшення споживачів, поліпшення фінансового стану компанії і підвищення ефективності її діяльності. Цінова політика є ефективним інструментом покращення діяльності компаній будь-якої галузі. Формування цінової політики вимагає дослідження факторів, що обумовлює її вибір, визначення можливих варіантів розвитку подій на ринку при прийнятті відповідної стратегії, розробку спеціального інструментарію її реалізації. Складність формування цінової політики обумовлена ще й тим, що компанія, з одного боку, розглядається як окремо функціонуюча система, метою якої є одержання прибутку, а з іншого – як елемент глобальної економічної системи, метою якої є задоволення споживачів. В цих умовах компанія змушена здійснювати конкурентну боротьбу, ефективним засобом якої є цінова політика. Тому проблема формування цінової політики компанії в умовах не стаціонарності зовнішнього середовища є найбільш складною при її адаптації до ринкових умов. Викладене вище достатньо актуалізує пріоритетність питань формування цінової політики в системі менеджменту компанії. Мета та завдання дослідження. Метою дипломної роботи є дослідження особливостей формування та управління ціновою політикою компанії, шляхів підвищення її ефективності. Для досягнення зазначеної мети в дипломній роботі необхідно вирішити наступні завдання: - розглянути сутність ціни та цінової політики компанії; - дослідити методи ціноутворення в ціновій політиці компанії; - дослідити теоретичні основи управління ціновою політикою компанії; - здійснити загальну характеристику діяльності компанії ТОВ “MMD”; - провести оцінку методів ціноутворення компанії на ринку; - дослідити особливості управління ціновою політикою компанії; - розглянути напрямки вдосконалення методів ціноутворення компанії; - запропонувати шляхи розробки та вдосконалення стратегії формування та управління ціновою політикою компанії. Об’єктом дослідження є компанія ТОВ “MMD” та її цінова політика. Предметом дослідження є процес формування цінової політики компанії ТОВ “MMD” та напрямки її вдосконалення. Практичне значення роботи. Особливу практичну цінність складають надані пропозиції щодо встановлення ціни на експортну продукцію з урахуванням цілей цінової політики та з орієнтацією на конкурентів, надані пропозиції щодо вдосконалення цінових стратегій компанії. Рекомендації дослідження можуть бути впроваджені в практику міжнародної діяльності компанії “MMD”. Методи дослідження. Теоретичну основу дослідження склали фундаментальні положення економічної теорії, макро- та мікроекономіки, статистики, моделювання, а також матеріали монографічних досліджень вітчизняних та зарубіжних учених, роботи провідних фахівців у сфері ціноутворення, управління ціновою політикою. Для досягнення поставленої мети в роботі використано такі методи: загальнонаукові методи аналізу і синтезу, діалектичний метод пізнання дійсності, системний підхід до вивчення господарських процесів із метою дослідження економічної сутності ціноутворення, визначення структури і системи механізму стратегічного управління ціноутворенням; методи логіко-теоретичного узагальнення та порівняння, систематизації і групування; методи формалізації; спеціальні методи статистичного й економічного аналізу (розрахункових коефіцієнтів, індексів, порівняльних оцінок), економіко-математичне та економіко-статистичне моделювання. Інформаційною базою дослідження є законодавчі акти Верховної Ради України, постанови Кабінету Міністрів України, закони України, нормативні документи Міністерства промислової політики України, Міністерства економіки України. Джерелом аналітичної інформації стали статистичні дані та фінансова звітність компанії ТОВ “MMD”.