0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування маркетингової стратегії українських виробників металопрокату на міжнародних ринках (ID:1147164)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 144
Рік виконання: 2013
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
Контакти для замовлення: тел.: 091-616-13-33 067-290-36-38 gerasimenko.dmytrij@gmail.com ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Сутність поняття маркетингової стратегії підприємства 7 1.2. Трансформація поняття маркетингової стратегії підприємства в умовах глобалізації 21 1.3. Актуалізація формування міжнародної маркетингової стратегії українських виробників у контексті сучасних тенденцій глобалізованого ринку металопрокату 36 Висновки до розділу І 45 РОЗДІЛ ІІ СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРИВАБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ МЕТАЛОПРОКАТУ 47 2.1. Міжнародне бізнес-середовище українських виробників ринку металопрокату 47 2.2. Особливості міжнародної конкурентоспроможності українських виробників на ринку металопрокату 62 2.3. Специфіка ринкової поведінки споживачів на ринку металопродукції 73 Висновки до розділу ІІ 83 РОЗДІЛ ІІІ СТРАТЕГІЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ВИРОБНИКІВ МЕТАЛОПРОКАТУ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 85 3.1. Обґрунтування вибору оптимальної форми виходу українських виробників ринку металопродукції на міжнародний ринок 85 3.2. Стратегія міжнародного сегментування ринку та позиціонування продукції українських виробників 96 3.3. Стратегія збуту та просування продукції українських виробників на міжнародний ринок 111 Висновки до розділу ІІІ 121 ВИСНОВКИ 123 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 133 ДОДАТКИ 141
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Ефективна взаємодія економіки України зі світовим господарством можлива лише за умови створення в країні високорозвиненого експортного комплексу, структурні й функціональні характеристики якого повинні визначатися в контексті основних тенденцій розвитку сучасного міжнародного бізнесу, стратегічних ресурсів розвитку країни та її національних інтересів. Разом з тим, необхідно забезпечити можливість адаптації національних підприємств, які діють на глобальних ринках, до мінливих умов міжнародного маркетингового середовища шляхом вибору відповідних напрямків діяльності, які забезпечать досягнення поставлених цілей навіть у випадках виникнення негативних факторів і непередбачених обставин. Істотні зміни, що відбуваються на міжнародних ринках, вимагають від національних підприємств переосмислення й перегляду існуючих стратегій поведінки у сфері зовнішньоекономічної діяльності, прийняття рішень з актуалізації існуючих концепцій менеджменту або переходу до зовсім нових. Насамперед, це орієнтація на довгострокове перебування на зовнішніх ринках, яке вимагає стратегічного підходу до маркетингової діяльності. Актуальність теми дослідження пояснюється об’єктивною необхідністю підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняних компаній – експортерів металопрокату на світових ринках, визначення базових маркетингових стратегій національних експортерів, розробки маркетингового інструментарію, спрямованого на формування нової ринкової поведінки підприємства у сфері зовнішньоекономічної діяльності, орієнтованого на стабілізацію й подальше економічне зростання. Деякі з цих проблем у різній мірі враховуються в процесі реалізації окремих аспектів управління підприємством. Однак комплексний, інтегрований підхід до втілення стратегічного міжнародного маркетингу в зовнішньоекономічну діяльність підприємства, не тільки як важливого структурного елемента, але як системи, що визначає особливості його менеджменту й напрямки розвитку, дотепер не одержав необхідного теоретичного і практичного обґрунтування. Це й обумовило вибір теми, основну мету і зміст задач дослідження, актуальність й необхідність проведення досліджень у даному напрямку. В умовах глобалізації економіки вітчизняні металургійні підприємства використовують нові методи управління, які характерні для розвинених країн. Фактично відбувається уніфікація використовуваних вітчизняних методів управління. Розвиток ринкових відносин в Україні висуває нові вимоги до якісного рівня управління, характеру завдань, а також до методів їх вирішення. Прискорення змін у навколишньому середовищі, поява нових запитів і зміни позицій споживачів, підвищення конкуренції на ринку ресурсів, інтернаціоналізація бізнесу, поява нових несподіваних можливостей, які відкриваються досягненнями науки і техніки, розвиток інформаційних мереж, що роблять можливим швидке поширення й отримання інформації, широка доступність сучасних технологій, зміна ролі людських ресурсів, а також ряд інших причин зумовили стрімке зростання значення маркетингу, який дає змогу формувати, реалізовувати, корегувати та адаптувати до ринкової ситуації системи управління. Ефективна система маркетингової діяльності підприємства забезпечує постійний моніторинг зовнішнього середовища, який дає можливість оперативно отримувати інформацію про зміни в ньому і формулювати гіпотези щодо розвитку підприємства в майбутньому. Розуміння тенденцій майбутнього розвитку зовнішнього середовища дає металургійним підприємствам змогу ефективно управляти також власними внутрішніми змінами, забезпечуючи інноваційні перетворення і формуючи сильні конкурентні позиції підприємства в бізнесі. Різні аспекти формування міжнародної маркетингової стратегії розглядалися в працях Б.А. Анікіна, Н.В. Афанасьєва, В.Г. Герасимчука, Каніщенко О.Л., В.І. Коршунова, Є.В. Попова, М. Портера, І.В. Семеняк, Старостина А.А., А. Стрікленда, А. Томпсона, Р.А. Фатхуддінова,. Загальнофілософські та прикладні проблеми управління міжнародною маркетинговою діяльністю знайшли своє відображення в працях Є.М. Азаряна, Г.Л. Багієвої, Д. Дея, Ж.Ж. Ламбена, Н.К. Моїсеєва, В.В. Полякова, В.І. Черенкова, Т.М. Циганкової. Однак, більшість досліджень стосуються рішення макроекономічних проблем міжнародної торгівлі та вивчення кон’юнктури зовнішніх ринків. Разом з тим питання входження українського товаровиробника у сферу зовнішньоекономічної діяльності є відносно новими для вітчизняної економічної науки, залишаються недостатньо розробленими й вимагають додаткового вивчення цілого комплексу питань, пов’язаних з використанням маркетингових інструментів у рамках комплексної системи розвитку підприємства. Мета та завдання дослідження. Метою магістерської роботи є узагальнення теоретичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо формування міжнародної маркетингової стратегії українських виробників металопрокату. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі задачі: 1. розглянути сутність поняття маркетингової стратегії підприємства; 2. виокремити особливості та сучасні тенденції розвитку металургійної галузі в Україні і світі; 3. розглянути міжнародне бізнес-середовище українських виробників ринку металопрокату; 4. визначити найбільш привабливі міжнародні ринки для українських підприємств металургійної галузі; 5 визначити оптимальну форму виходу українських виробників ринку металопродукції на міжнародний ринок; 6 запропонувати стратегію позиціонування продукції українських виробників; 7 запропонувати напрямки формування стратегії збуту та просування продукції українських виробників на міжнародний ринок; 8 обґрунтувати практичні рекомендації щодо механізму формування міжнародної маркетингової стратегії українських виробників металопрокату. Об'єктом дослідження в магістерській роботі є маркетингові стратегії українських виробників металопрокату на міжнародних ринках. Предметом дослідження є теоретичні засади та методичні підходи щодо формування міжнародної маркетингової стратегії українських виробників металопрокату. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою роботи є фундаментальні положення загальної економічної теорії, дослідження вітчизняних й зарубіжних вчених з питань підвищення ефективності формування й реалізації міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Для досягнення поставленої мети в роботі використовувалися такі методи дослідження: монографічний – для вивчення теоретичних основ маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю й уточнення сутності відповідних категорій; абстрактно-логічного аналізу – для обґрунтування і розробки предметної області проблем формування міжнародної маркетингової стратегії на зарубіжних ринках; класифікації – для виявлення пріоритетних напрямків розширення зовнішньоекономічної діяльності й обґрунтування відповідного набору стратегій маркетинг-міксу; статистичного аналізу – для вивчення сучасного стану і перспектив розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств; графічний – для наглядного зображення динаміки стану підприємства в процесі маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства й схематичного представлення теоретичного матеріалу дослідження.