Зразок роботи
ВСТУП
Економічний потенціал України в значній мірі визначається машинобудівним комплексом, що являє собою складну систему, в складі якої 38 великих галузей і 58 підгалузей. Назвемо лише найбільш вагомі: авіаційна, електрона, радіотехнічна, атомно-енергетична, суднобудівна, електротехнічна, загальне, важке, сільськогосподарське машинобудування.
На сучасному етапі розвитку машинобудівельної промисловості в умовах оперативного реагування виробників на зміни споживчого попиту, прискорення впровадження досягнень науково-технічного прогресу у виробництво, широкого використання колективних форм праці підвищується значення вживання і удосконалення знань в галузі маркетингу, менеджменту, стратегічного планування з метою розширення ринків збуту продукції шляхом виходу на зовнішні ринки.
Перехід до ринкової економіки потребує від підприємства підвищення ефективності виробництва, конкурентоспроможності продукції та послуг на основі введення досягнень науково-технічного прогресу, ефективних форм господарювання та управління підприємством, подолання без господарювання, активізації підприємства , ініціативи та інше. Тому підприємству потрібно у короткий час вийти на самі передові науково-технічні позиції, на вищий світовий рівень продуктивності праці .
Найважливішу роль у рішенні поставленої задачі належить машинобудуванню, від успіхів якого залежить технічний прогрес в усіх напрямках народного господарювання.
Маркетинговою діяльністю на підприємствах, у фірмах, як правило, займаються підрозділи, які здійснюють продаж, рекламу, дослідження, обслуговування споживачів і клієнтів, а також управляючі, що відповідають за певні територіальні ринки і товарні групи.
Вони виконують певні обов’язки, що стосуються маркетингової діяльності – планування, ціноутворення, розподіл, просування товару на ринку, комунікацій ринку, реклама тощо.
Мета і завдання дослідження. Головною метою даної дипломної роботи є розробка шляхів вдосконалення планування маркетингової діяльності та комплексний аналіз особливостей виробництва на ПАТ «Кременчуцький завод дорожніх машин».
Відповідно до вказаної мети поставлені й послідовно розв’язані наступні завдання
визначення особливостей організації виробництва підприємств машинобуді¬вної галузі в умовах здійснення планування маркетингової діяльності;
визначення основних напрямків діяльності ПАТ «КРЕДМАШ», аналіз продукції, що випускається;
аналіз техніко-економічних показників роботи підприємства, визначити можливості покращення за умов розширення маркетингової діяльності;
удосконалення роботи підприємства щодо збільшення обсягів реалізації продукції за допомогою маркетингу;
проводиться аналіз ринків збуту продукції, споживачів та рівня конкурен¬ції, використання основних виробничих фондів, чисельність персоналу та оплата праці, аналіз рентабельності виробництва та фінансовий стан підприємства ;
обґрунтувати шлях вдосконалення планування маркетингової діяльності на ПАТ «КРЕДМАШ»;
Предмет дослідження – процес планування маркетингової діяльності підприємства.
Об’єктом дослідження випускної роботи є Публічне Акціонерне Товариство «Кременчуцький завод дорожніх машин» (ПАТ «КРЕДМАШ»).
Випускна робота складається із чотирьох основних розділів, вступу, висновків та списку використаної літератури.
У першому розділі «Теоретичні основи вдосконалення планування маркетингової діяльності підприємства» досліджені теоретико-методологічні аспекти планування маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто концептуальні засади маркетингової діяльності підприємства.
У другому розділі «Аналіз фінансово-господарської діяльності ПАТ «КРЕДМАШ», подана загальна характеристика підприємства та основні техніко-економічні показники його діяльності. Проведено аналіз ефективності механізму управління економічним розвитком об’єкта дослідження.
У третьому розділі ПАТ «КРЕДМАШ» проведено аналіз щодо вдосконалення планування та маркетингової діяльності ПАТ «КРЕДМАШ».
У четвертому розділі «Охорона праці» розглядаються аспекти організації громадського контролю за охороною праці; забезпечення соціального захисту працівників; заходи з профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань на ПАТ «КРЕДМАШ»; пожежна безпека на ПАТ «КРЕДМАШ»; розрахунок природного освітлення на ПАТ «КРЕДМАШ».