0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шляхи вдосконалення планування маркетингової діяльності на підприємстві ПАТ "КРЕДМАШ" (ID:115865)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 94
Рік виконання: 2015
Вартість: 2500 грн
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність планування маркетингової діяльності підприємства 7 1.2 Принципи, методи планування та типи планування 13 1.3 Стратегічне планування маркетингової діяльності в машинобудівній галузі 21 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «КРЕДМАШ» 2.1 Загальна характеристика ПАТ «КРЕДМАШ» 28 2.2 Техніко-економічні показники діяльності підприємства 34 2.3 Фінансовий аналіз підприємства 50 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПАТ «КРЕДМАШ» 3.1 Аналіз планування маркетингової діяльності ПАТ «КРЕДМАШ» 58 3.2 Розробка шляхів вдосконалення планування маркетингової діяльності ПАТ «КРЕДМАШ» 64 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Організація громадського контролю за охороною праці 75 4.2 Забезпечення соціального захисту працівників 76 4.3 Заходи з профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань 78 4.4 Пожежна безпека 83 4.5 Розрахунок природного освітлення 88 ВИСНОВКИ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Економічний потенціал України в значній мірі визначається машинобудівним комплексом, що являє собою складну систему, в складі якої 38 великих галузей і 58 підгалузей. Назвемо лише найбільш вагомі: авіаційна, електрона, радіотехнічна, атомно-енергетична, суднобудівна, електротехнічна, загальне, важке, сільськогосподарське машинобудування. На сучасному етапі розвитку машинобудівельної промисловості в умовах оперативного реагування виробників на зміни споживчого попиту, прискорення впровадження досягнень науково-технічного прогресу у виробництво, широкого використання колективних форм праці підвищується значення вживання і удосконалення знань в галузі маркетингу, менеджменту, стратегічного планування з метою розширення ринків збуту продукції шляхом виходу на зовнішні ринки. Перехід до ринкової економіки потребує від підприємства підвищення ефективності виробництва, конкурентоспроможності продукції та послуг на основі введення досягнень науково-технічного прогресу, ефективних форм господарювання та управління підприємством, подолання без господарювання, активізації підприємства , ініціативи та інше. Тому підприємству потрібно у короткий час вийти на самі передові науково-технічні позиції, на вищий світовий рівень продуктивності праці . Найважливішу роль у рішенні поставленої задачі належить машинобудуванню, від успіхів якого залежить технічний прогрес в усіх напрямках народного господарювання. Маркетинговою діяльністю на підприємствах, у фірмах, як правило, займаються підрозділи, які здійснюють продаж, рекламу, дослідження, обслуговування споживачів і клієнтів, а також управляючі, що відповідають за певні територіальні ринки і товарні групи. Вони виконують певні обов’язки, що стосуються маркетингової діяльності – планування, ціноутворення, розподіл, просування товару на ринку, комунікацій ринку, реклама тощо. Мета і завдання дослідження. Головною метою даної дипломної роботи є розробка шляхів вдосконалення планування маркетингової діяльності та комплексний аналіз особливостей виробництва на ПАТ «Кременчуцький завод дорожніх машин». Відповідно до вказаної мети поставлені й послідовно розв’язані наступні завдання  визначення особливостей організації виробництва підприємств машинобуді¬вної галузі в умовах здійснення планування маркетингової діяльності;  визначення основних напрямків діяльності ПАТ «КРЕДМАШ», аналіз продукції, що випускається;  аналіз техніко-економічних показників роботи підприємства, визначити можливості покращення за умов розширення маркетингової діяльності;  удосконалення роботи підприємства щодо збільшення обсягів реалізації продукції за допомогою маркетингу;  проводиться аналіз ринків збуту продукції, споживачів та рівня конкурен¬ції, використання основних виробничих фондів, чисельність персоналу та оплата праці, аналіз рентабельності виробництва та фінансовий стан підприємства ;  обґрунтувати шлях вдосконалення планування маркетингової діяльності на ПАТ «КРЕДМАШ»; Предмет дослідження – процес планування маркетингової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження випускної роботи є Публічне Акціонерне Товариство «Кременчуцький завод дорожніх машин» (ПАТ «КРЕДМАШ»). Випускна робота складається із чотирьох основних розділів, вступу, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі «Теоретичні основи вдосконалення планування маркетингової діяльності підприємства» досліджені теоретико-методологічні аспекти планування маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто концептуальні засади маркетингової діяльності підприємства. У другому розділі «Аналіз фінансово-господарської діяльності ПАТ «КРЕДМАШ», подана загальна характеристика підприємства та основні техніко-економічні показники його діяльності. Проведено аналіз ефективності механізму управління економічним розвитком об’єкта дослідження. У третьому розділі ПАТ «КРЕДМАШ» проведено аналіз щодо вдосконалення планування та маркетингової діяльності ПАТ «КРЕДМАШ». У четвертому розділі «Охорона праці» розглядаються аспекти організації громадського контролю за охороною праці; забезпечення соціального захисту працівників; заходи з профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань на ПАТ «КРЕДМАШ»; пожежна безпека на ПАТ «КРЕДМАШ»; розрахунок природного освітлення на ПАТ «КРЕДМАШ».