0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інноваційні підходи до позиціонування підприємства туристичного бізнесу на ринку міжнародних туристичних послуг (за матеріалами ТзОВ «АвіаСвіт-Львів») (ID:117193)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 91
Рік виконання: 2014
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 1.1 Сутність і значення позиціонування 1.2 Концепції та стратегії позиціонування 1.3 Обґрунтування обраної методики позиціонування підприємства в умовах ринку РОЗДІЛ2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТзОВ «АВІАСВІТ-ЛЬВІВ» 2.1 Характеристика надання послуг ТзОВ «АвіаСвіт-Львів» на ринку міжнародних туристичних послуг 2.2.Аналіз фінансово-господарської діяльності ТзОВ «АвіаСвіт-Львів» 2.3 Позиціонування ТзОВ «АвіаСвіт-Львів» на ринку туристичних послуг 2.3.1 Оцінка конкурентних можливостей ТзОВ «АвіаСвіт-Львів» 2.3.2 Дослідження конкурентного становища ТзОВ «АвіаСвіт-Львів» РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТзОВ «АВІАСВІТ-ЛЬВІВ» НА РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 3.1. Світовий досвід позиціонування туристичних підприємств на міжнародному ринку 3.2. Обґрунтування стратегічних напрямків позиціонування ТзОВ «АвіаСвіт-Львів» на ринку міжнародних туристичних послуг 3.3. Шляхи реалізації стратегії продуктової диверсифікації ТзОВ «АвіаСвіт-Львів» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У роботі застосовувалися наукові методи й прийоми економічного аналізу, порівняння й аналогії; єдності об'єктивного й суб'єктивного в розвитку економічних процесів. Структурно дипломна робота складається із вступу, основної частини, висновків та списку використаних джерел. В першому розділі розкрито суть, роль та значення позиціонування підприємства на ринку туристичних послуг. В другому розділі на прикладі туристичної фірми ТзОВ «АвіаСвіт-Львів» оцінено конкурентні можливості та визначено особливості позиціонування на ринку міжнародних туристичних послуг . В третьому розділі розроблено та обґрунтовано стратегічні напрямки позиціонування ТзОВ «АвіаСвіт-Львів» на ринку міжнародних туристичних послуг. Робота міститься на 91 сторінці друкованого тексту, має 23 таблиці та 15 рисунків.