0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Дослідження реакції покупців на нові товари» на прикладі панчішно-шкарпеткових виробів «Дюна» (ID:118399)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 68
Рік виконання: 2013
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 1. Варіант прийняття покупцем рішення про купівлю товару новинки 1.1. Поняття "новий товар" 4 1.2. Фактори впливу на поведінку покупця 5 1.3. Процес прийняття рішення про покупку товару 13 2. Аналіз можливостей пропонування підприємством "Мілавіца" нових товарів на фоні товарів аналогів 15 2.1. Тенденції товарної пропозиції 16 2.2. Тенденції попиту 26 2.3. Тенденції цін 32 2.4. Оцінка становища 36 3. Оцінка реакції покупців на нові панчішно-шкарпеткові вироби "ДЮНА" за результатами соціологічного дослідження
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову