0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження поведінки споживачів (на матеріалах ПрАТ «МЗМВ «Оскар») (ID:1217122)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ…………………………………………………………………. 1.1. Поведінка споживачів у системі маркетингу…………………………… 1.2. Фактори впливу на поведінку споживачів………………………………… 1.3. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів……………. 1.4. Напрями дослідження поведінки споживачів…………………………….. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ БУТИЛЬОВАНОЇ ВОДИ……………………………………………………… 2.1. Оцінка ринку бутильованої води…………………………………………... 2.2. Огляд діяльності ПрАТ «МЗМВ «Оскар»………………………………… 2.3. Особливості поведінки споживачів підприємства ПрАТ «МЗМВ «Оскар»…………………………………………………………………………… ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Дослідження ринкових можливостей і вирішення корпоративних маркетингових проблем вимагає вичерпної та достовірної інформації споживача. Неможливо аналізувати, планувати та контролювати виробничо-збутову діяльність без вивчення потреб клієнтів, їх потреб і поведінки. Сьогодні не тільки гроші, сировина, обладнання та робоча сила, інформація стала передумовою успіху бізнесу. Від комплексного інформаційного забезпечення надійних маркетингових служб залежать конкурентоспроможність і ринкові перспективи підприємства. Однак важко знайти компанію, яка б повністю задоволена ринковою інформацією. Тому вивчення поведінки покупців товарів і послуг є важливою темою дослідження. Маркетингове дослідження – це збір, обробка та аналіз даних про ринки, конкурентів, споживачів, ціни та ринкові можливості для зниження бізнес-ризику при прийнятті управлінських рішень. Тому під маркетинговими дослідженнями слід розуміти процес постановки завдань, отримання маркетингової інформації, планування та організації збору, аналізу та звітності про результати, спрямований на вирішення маркетингових завдань, що постають перед суб’єктами господарювання. Метою маркетингових досліджень є виявлення інформаційних потреб і забезпечення менеджерів необхідною інформацією для підвищення ефективності маркетингових рішень. Маркетингове дослідження характеризується системністю та об’єктивністю у виявленні проблем маркетингу та сприянні їх вирішенню. Маркетингове дослідження дає інформацію про споживачів, ефективність методів просування та збуту, конкурентів, кон'юнктуру ринку та інші аспекти зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Курсова робота ґрунтується на наукових дослідженнях таких вчених, як О.Дубовик, А.Войчак, В.Полторак, М.Аристархова, О.Брегеда, Л.Копець, В.Корінєв, О.Дзюблюк, Л.Ліпич, О.Кощій, Т.Царьова, А.Краєва, та інших, які плідно досліджували особливості поведінки як покупців на ринку товарів і послуг, так і організацій-споживачів. Метою курсової роботи є дослідити поведінку споживача на ринку товарів і послуг. З мети випливають такі завдання:  Дослідити поведінку споживачів в системі маркетингу;  Дослідити фактори впливу на поведінку споживачів;  Проаналізувати маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів;  Дослідити напрями дослідження поведінки споживачів; Дослідити особливості поведінки споживачів підприємства ПрАТ «МЗМВ «Оскар» Предметом дослідження є поведінка споживачів в маркетинговій діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є аналіз поведінки споживачів підприємства ПрАТ «МЗМВ «Оскар» Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел, що нараховує 21 пункт. Графічний матеріал: 3 таблиці, 5 рисунків. Обсяг основної частини становить 43 сторінки.