0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ МАРКЕТИНГУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (ID:121756)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 120
Рік виконання: 2015
Вартість: 1500 грн
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП...................................................................................................... 4 РОЗДІЛ 1. УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 1.1. Навчальний процес як основа формування професійної компетентності молоді до самостійної трудової діяльності …………………. 9 1.2. Формування у майбутніх маркетологів професійної компетентності на основі інноваційних освітніх технологій …………………………………16 1.3. Методологічні аспекти навчання іноземних мов та формування Професійних компетентностей майбутніх маркетологів ……………………26 ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ ……………………………..........31 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ МАЙБУТНІМИ МАРКЕТОЛОГАМИ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ 2.1. Педагогічна технологія формування професійних компетентностей із вивчення іноземної мови в діловому спілкуванні маркетологів …………33 2.2. Використання комунікативних ситуацій у формуванні та розвитку іншомовних умінь і навичок майбутніх маркетологів ……………………40 2.3. Інноваційна діяльність у формуванні професійної компетенції маркетологів на заняттях з іноземної мови ………………………………….... 48 ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ ………...………...…........................62 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ТА ІНШОМОВНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ 3.1. Професійна спрямованість навчання іноземній мові майбутніх маркетологів з питань товарної політики маркетингу ……………..…………. 64 3.2. Формування навичок ведення ділових переговорів англійською мовою у майбутніх маркетологів ………………………………………………………. 73 3.3. Психолого-педагогічні аспекти підготовки маркетологів до вибору професії до іншомовного спілкування …………………………………..… 84 ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ ……..…………………………….. 109 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ……..…………………………………….…..110 ЛІТЕРАТУРА ..………………………………………………………112 ДОДАТКИ …………………………………………………………. 120
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Перелік питань, що виносяться на захист: 1. Розкрити навчальний процес як основа формування професійної компетенції молоді до іншомовного спілкування. 2.Показати використання комунікативних ситуацій у формуванні та розвитку іншомовленнєвих умінь та навичок майбутніх маркетологів. 3. Висвітлити напрями формування професійної компетентності фахівців з маркетингу у процесі трудової та іншомовної спрямованості. 4. Дослідити управління навчальним процесом маркетологів до готовності іншомовного спілкування як інноваційна педагогічна технологія. 5. Розкрити психолого-педагогічні аспекти підготовки маркетологів із вибору професії до іншомовного спілкування