0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рекламна політика компанії " Три ведмеді" (ID:1218520)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 113
Рік виконання: 2023
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1 СИТУАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ "ТРИ ВЕДМЕДІ" НА РИНКУ МОРОЗИВА В УКРАЇНІ 10 1.1 Аналіз діяльності компанії «Три ведмеді» на ринку морозива 10 1.2 Аналіз маркетингового середовища 22 1.3 Діагностика маркетингової управлінської проблеми 30 Висновки до розділу 1 36 РОЗДІЛ 2 ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ КОМПАНІЇ «ТРИ ВЕДМЕДІ» 40 2.1 Методологія дослідження 38 2.2 Визначення цілі та завдань дослідження 47 2.3 Планування та організація збору даних 61 Висновки до розділу 2 67 РОЗДІЛ 3 РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВЕРИФІКАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ 70 3.1 Збір та аналіз даних 69 3.2 Пропозиції щодо удосконалення рекламної політики компанії «Три Ведмеді» на ринку морозива в Україні 82 3.3 Економічне обґрунтування ефективності запропонованих заходів 94 Висновки до розділу 3 103 ВИСНОВКИ 105 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 108 ДОДАТКИ 113
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми полягає в тому, що нестабільна економічна ситуація в Україні призводить до сповільнення розвитку підприємницької діяльності як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Власники бізнесу стикаються з необхідністю оптимізувати витрати, включаючи рекламні витрати. Це означає, що їм потрібно перерозподілити бюджети на користь найбільш ефективних каналів інформування та залучення споживачів, які приносять прибуток і можуть бути оцінені однаково. Зараз ринок реклами переживає серйозні зміни. Традиційні методи просування втрачають популярність, тоді як сучасні рекламні формати в Інтернеті продовжують зростати завдяки швидкому розвитку електронної комерції та онлайн-продажів. Тому проведення рекламних кампаній в Інтернеті стає найбільш перспективним підходом з точки зору охоплення цільової аудиторії та відносно низьких витрат порівняно з традиційними форматами реклами. Проте, кризові явища в економіці також впливають на Інтернет-рекламу. Хоча бізнес-середовище швидко розвиває нові технології в Інтернеті, охоплення аудиторії майже досягло меж. Збільшення кількості товарів та послуг перевищує зростання числа покупців в Інтернеті, що призводить до жорсткої конкуренції серед рекламодавців за клієнтів. Отже, особливості цього рекламного каналу сьогодні визначаються декількома факторами, такими як висока конкуренція, насиченість ринку і обмежена кількість клієнтів. У зв'язку зі зростанням конкурентної боротьби серед підприємств, оцінка ефективності рекламних проектів в Інтернет стає ключовим аспектом підприємницької діяльності та ефективним інструментом для підвищення результативності бізнесу. В цих умовах Інтернет-реклама виконує роль комунікаційної підсистеми, яка встановлює інформаційний зв'язок між споживачами та підприємствами, а також стимулює споживачів до придбання товарів і забезпечує економічну та соціальну доцільність діяльності компаній. Отже, розробка збалансованої та комплексної методики попереднього й подальшого аналізу ефективності Інтернет-реклами має вирішальне значення з точки зору її багатофакторного впливу на ключові функціональні показники підприємства та його конкурентоспроможність на ринку. Питання аналізу ефективності рекламної діяльності привертає увагу вчених як у вітчизняній, так і в зарубіжній науці. Найзначніші дослідження в цій галузі, які стосуються ефективності реклами, передусім використання традиційних засобів її поширення, проводились вченими Ф. Котлером, Д. Старчем, П. Черінгтоном, К. Хопкінсом, Х. Гейлом, У. Скоттом тощо. У їх роботах розглядалися загальні аспекти оцінки впливу реклами на аудиторію, оцінки ефективності окремих елементів реклами, психологічного впливу реклами на споживачів і т. д. Однак проблема формування та реалізації рекламних проектів в Інтернет не була належним чином розглянута в їх дослідженнях. В українській науці питання оцінки ефективності рекламної діяльності у сфері бізнесу вивчаються у працях С. Близнюка, В. Герасимчука, О. Варченка, Т. Дудара, А. Іляшенка, П. Клівеця, Є. Крікавського, Н. Куденка, О. Шканова та інших дослідників. Незважаючи на певний прогрес у розробці положень щодо оцінки ефективності рекламної діяльності в Інтернеті та наявність сучасних технологій, більшість підприємств не мають достатнього розуміння щодо методів оцінки ефективності Інтернет-реклами як інструменту для поліпшення бізнесу. Недостатня наукова база щодо цієї проблеми і її очевидна практична важливість для української економіки спонукали до вибору даної дослідницької теми і визначення її мети та завдань. Метою даної дипломної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної політики компанії "Три Ведмеді" на ринку морозива в Україні. Мета дослідження визначила постановку і вирішення наступних завдань: 1. Проаналізувати діяльність компанії «Три Ведмеді» на ринку морозива; 2. Провести аналіз маркетингового середовища; 3. Діагностувати маркетингової управлінської проблеми; 4. Сформулювати методологію дослідження; 5. Визначити цілі та завдань дослідження; 6. Спланувати та організувати збір даних; 7. Проаналізувати данні; 8. Розробити пропозиції щодо удосконалення рекламної політики компанії «Три Ведмеді» на ринку морозива в Україні; 9. Економічно обґрунтувати ефективності запропонованих заходів. Отже, маркетингову управлінську проблему, яка потребує дослідження є вдосконалення рекламної політики для ТОВ «Три Ведмеді» на ринку морозива. Метою дослідження є: розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної політики. Відповідно до визначеної мети встановлено наступні завдання дослідження, а саме: - визначити, у яких місцях найчастіше споживач бачить рекламу морозива ТМ «Три Ведмеді»; - визначити, як часто споживач бачить рекламу морозива «Три Ведмеді»; - визначити вподобання споживача щодо рекламних роликів; - визначити, реклама якої ТМ є більш активною; - визначити, реклама якої ТМ є більш якісною та інформативною для споживача тощо. Об’єктом маркетингового дослідження є споживчий ринок морозива в Україні. Предметом дослідження є вдосконалення рекламної політики підприємства. Структура дослідження включає вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки.