АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ПРОГРЕС – С» (ID:1228236)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 – ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УКРАЇНІ 5
1.1. - Ціна як важливий інструмент в ринковій економіці 5
1.2. Мета ціноутворення підприємства 8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ПРОГРЕС-С» 11
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 11
2.2. Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 15
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ПРОГРЕС – С» 19
3.1. Аналіз конкурентного стану підприємства на ринку ………………………………………………………………………………19
3.2. Оцінка цінової політики підприємства порівняно із конкурентами 25
РОЗДІЛ 4. ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ПРОГРЕС-С» 30
4.1. Напрямки вдосконалення цінової політики підприємства 30
4.2. Вдосконалення формування цінової політики підприємства за остаточною ціновою еластичністю 32
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
ДОДАТКИ 44
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Ціна - складна тимчасова економічна категорія. У ній відображаються практично всі базові економічні відносини, що склалися в суспільстві в даний момент. Це стосується виробництва і реаліз. товарів, встановлення їх вартості, створення, розподілу та використання грошових активів. В цьому сенсі можна говорити про те, що ціна опосередковує можливі товарно-грошові стосунки. Ціна в широкому, макро розумінні є основою всіх економічних вимірів, вона значно впливає на витрати і результати діяльності як підприємницьких структур, так і домашніх господарств, і національної економіки в цілому. Ціни опосередковують обіг продукту між галузями, за допомогою цін реалізується, в Кінець кінцем, розподіл національного доходу. Установка або зміна ціни тісно взаємопов'язані не тільки з економічними, а й з соціальними і політичними аспектами життя держави і світової економіки в цілому.
Процес ціноутворення торгового підприємства ні в якому разі не можна ототожнювати з простою сумою витрат обігу і розрахункової прибутку, це набагато складніший механізм, що включає в себе цілий ряд різних аспектів. Він вимагає від керівників вивіреної стратегії і продуманої тактики дій, постійної балансування на грані між занадто високою і дуже низькою ціною, між принципами продавати багато, але дешево, або мало, але дорого.
Таким чином, розумна стратегічно-цінова політика, послідовна її реалізація є необхідними умовами розвитку економіки, визначають обличчя підприємства в тій же мірі, як і якість його товарів, платоспроможність, надійність при виконанні взятих на себе зобов'язань. Визначення ціни є максимально складних завдань, які стоять перед сучасним підприємством. І саме вона наближує успіхи підприємства - це об'єми продажів, максимум доходів, отриманий прибуток. Цей факт і визначає актуальність даної курсової роботи.
Метою даної роботи є вивчення практичних аспектів ціноутворення в сервісної галузі. Для досягнення даної мети нам потрібно вирішити наступні завдання:
1. Вивчити економічну сутність ціни;
2. Визначити методи і стратегії формування ціни;
3. Розглянути цінову позицію підприємства;
4. Запропонувати шляхи удосконалення цінової політики
Об’єкт курсової роботи – це процес формування цінової політики підприємства. Предмет курсової роботи – це методичні та практичні аспекти формування цінової політики ТОВ «Прогрес-С» відповідно до його конкурентної позиції на ринку
Методи дослідження: витратний та ціннісний підхід до цінової політики в умовах формування ринкових відносин.
Інші роботи з даної категорії: