СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ПРОГРЕС – С» (ID:1228236)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 44
Рік виконання: 2024
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 – ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ В УКРАЇНІ 5 1.1. - Ціна як важливий інструмент в ринковій економіці 5 1.2. Мета ціноутворення підприємства 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ПРОГРЕС-С» 11 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 11 2.2. Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 15 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ПРОГРЕС – С» 19 3.1. Аналіз конкурентного стану підприємства на ринку ………………………………………………………………………………19 3.2. Оцінка цінової політики підприємства порівняно із конкурентами 25 РОЗДІЛ 4. ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «ПРОГРЕС-С» 30 4.1. Напрямки вдосконалення цінової політики підприємства 30 4.2. Вдосконалення формування цінової політики підприємства за остаточною ціновою еластичністю 32 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Ціна - складна тимчасова економічна категорія. У ній відображаються практично всі базові економічні відносини, що склалися в суспільстві в даний момент. Це стосується виробництва і реаліз. товарів, встановлення їх вартості, створення, розподілу та використання грошових активів. В цьому сенсі можна говорити про те, що ціна опосередковує можливі товарно-грошові стосунки. Ціна в широкому, макро розумінні є основою всіх економічних вимірів, вона значно впливає на витрати і результати діяльності як підприємницьких структур, так і домашніх господарств, і національної економіки в цілому. Ціни опосередковують обіг продукту між галузями, за допомогою цін реалізується, в Кінець кінцем, розподіл національного доходу. Установка або зміна ціни тісно взаємопов'язані не тільки з економічними, а й з соціальними і політичними аспектами життя держави і світової економіки в цілому. Процес ціноутворення торгового підприємства ні в якому разі не можна ототожнювати з простою сумою витрат обігу і розрахункової прибутку, це набагато складніший механізм, що включає в себе цілий ряд різних аспектів. Він вимагає від керівників вивіреної стратегії і продуманої тактики дій, постійної балансування на грані між занадто високою і дуже низькою ціною, між принципами продавати багато, але дешево, або мало, але дорого. Таким чином, розумна стратегічно-цінова політика, послідовна її реалізація є необхідними умовами розвитку економіки, визначають обличчя підприємства в тій же мірі, як і якість його товарів, платоспроможність, надійність при виконанні взятих на себе зобов'язань. Визначення ціни є максимально складних завдань, які стоять перед сучасним підприємством. І саме вона наближує успіхи підприємства - це об'єми продажів, максимум доходів, отриманий прибуток. Цей факт і визначає актуальність даної курсової роботи. Метою даної роботи є вивчення практичних аспектів ціноутворення в сервісної галузі. Для досягнення даної мети нам потрібно вирішити наступні завдання: 1. Вивчити економічну сутність ціни; 2. Визначити методи і стратегії формування ціни; 3. Розглянути цінову позицію підприємства; 4. Запропонувати шляхи удосконалення цінової політики Об’єкт курсової роботи – це процес формування цінової політики підприємства. Предмет курсової роботи – це методичні та практичні аспекти формування цінової політики ТОВ «Прогрес-С» відповідно до його конкурентної позиції на ринку Методи дослідження: витратний та ціннісний підхід до цінової політики в умовах формування ринкових відносин.