0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики у антикафе, маркетинг (ID:123507)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 29
Рік виконання: 2016
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
РЕЗЮМЕ 2 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА «НЕ КАФЕ» 4 1.1. Основна інформація про кафе 4 1.2. Аналіз ринку, на якому працює антикафе «НЕ кафе» 8 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕ «НЕ КАФЕ» 13 2.1. Товарна політика ресторану та цінова політика кафе 13 2.2. Збутова політика кафе 15 2.3. Комунікаційна політика кафе 17 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КАФЕ «НЕ КАФЕ» ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 23 3.1 SWOT-аналіз 23 3.2 Пропозиції, щодо покращення маркетингової діяльності «НЕ кафе» 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Значна конкуренція на ринку ресторанних послуг зумовила динамічний розвиток концептуальних закладів, які підкреслюють свою індивідуальність та унікальність, що знаходить відображення у назві, кухні, інтер’єрі, екстер’єрі, навіть одязі персоналу, посуді та предметах сервірування. Деякі із закладів пропонують дитяче меню та дитячі розваги, просуваючи ідею сімейного відпочинку. Існує навіть дитячий ігровий комплекс “Країна-Професій”, до складу якого входить кафе, проте, спеціалізовані дитячі кафе у місті відсутні. Кафе «НЕ кафе», по суті немає аналогів у місті, тому знайти прямих конкурентів до цього закладу досить важко. Але якщо, допустити, що конкурентами є заклади, що мають характеристики такі як: самообслуговування, культурна програма, та низькі ціни, за допомогою сегментування можна виділити основних конкурентів підприємства саме за цими критеріями відбору.