СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування маркетингової діяльності підприємства» на прикладі ТОВ «ДЕКОР-БУД ПБ (ID:1237371)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 93
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 8 1.1. Сутність поняття «маркетинг» та «маркетингова діяльність» 8 1.2. Процес планування маркетингової діяльності підприємства 13 1.3. Дослідження ефективності планування маркетингової діяльності підприємства 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 23 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз планування маркетингової діяльності підприємства 28 2.3. Оцінка ефективності планування маркетингової діяльності підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 45 3.1. Напрямки формування ефективної маркетингової стратегії 45 3.2. Впровадження сучасних методів аналізу та прогнозування в процесі маркетингового планування 49 3.3. Заходи щодо застосування нових підходів у плануванні рекламної діяльності підприємства 57 ВИСНОВКИ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 72
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Незалежно від галузі, бізнеси стикаються зі зростаючою конкуренцією на ринку. Планування маркетингових стратегій допомагає підприємствам виділятися серед конкурентів та залучати увагу клієнтів. Планування допомагає адаптувати маркетингові стратегії до змін споживацьких потреб. Інтернет відіграє важливу роль у маркетингу, і планування онлайн-стратегій стає надзвичайно важливим для багатьох підприємств. Соціальні мережі стали важливим каналом взаємодії з клієнтами, планування маркетингу в цьому контексті допомагає підприємствам створити ефективну стратегію соціальних медіа. Планування маркетингу дозволяє підприємствам ідентифікувати та залучати свою цільову аудиторію, що є важливим для оптимізації ресурсів та бюджету. Отже, усі ці фактори демонструють, що планування маркетингової діяльності стає важливим і необхідним елементом успішного ведення бізнесу в сучасному світі. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблематиці формування та функціонування маркетингового менеджменту на підприємстві присвячено наукові праці багатьох учених. Зокрема, у зарубіжній економічній теорії даний аспект вивчали Г. Багієв, П. Зав'ялов, Ф. Котлер, К. Макконелл, Е. Уткін та ін. Серед український вчених-економістів над вказаним питанням працювали П. Березівський, А. Вовчак, В. Збарський, В. Котков, С. Захарін, П. Саблук, Д. Олійник, Г. Черевко, М. Шульський, В. Юрчишин та інші. Питання аналізу ефективності маркетингової діяльності підприємства відображено у працях відомих вітчизняних та зарубіжних вчених, зокрема Ю. Лаврової, Г. Ассэль, Є. Анфіногенової, Л. Балабанової, М. Туган-Барановского, Л. Стрия, А. Павленка, В. Шаповалова, К. Келлера, Ф. Котлера, Н. Бутенко, Дж. Ленскольда, Г. Яшевої, В. Пархименка, Н. Чернова та ін. Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванні перспективних напрямків її удосконалення. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  дослідити сутність поняття «маркетинг» та «маркетингова діяльність»;  описати процес планування маркетингової діяльності підприємства;  розглянути показники ефективності планування маркетингової діяльності підприємства;  надати організаційно-економічну характеристику підприємства;  проаналізувати стан планування маркетингової діяльності підприємства;  оцінити ефективність планування маркетингової діяльності підприємства;  визначити напрямки формування ефективної маркетингової стратегії;  розглянути шляхи впровадження сучасних методів аналізу та прогнозування в процесі маркетингового планування;  запропонувати заходи щодо застосування нових підходів у плануванні рекламної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «ДЕКОР-БУД ПБ». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації маркетингова діяльність. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації мaркетингoвої діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи реалізації маркетингової стратегії ), розрахунково-конструктивний та експериментальний (визначення ефективної маркетингової стратегії ТОВ «ДЕКОР-БУД ПБ») та інші. Інформаційною базою дослідження становлять наукові праці відомих учених, спеціальна економічна література, матеріали науково-практичних конференцій, електронні ресурси та результати особистих досліджень автора. Практичне значення одержаних результатів полягає у формуванні рекомендацій щодо відкриття фітнес-центру. Структура та обсяг роботи. Обсяг і структура магістерської роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 72 сторінки комп’ютерного тексту, в тому числі 11 рисунків, 15 таблиць, 45 джерел використаної літератури.