0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічний аналіз маркетингового середовища підприємства (ID:125004)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 59
Рік виконання: 2013
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Роль і місце стратегічного аналізу в процесі стратегічного маркетингового управління організацією 1.1 Сутність маркетингового управління. Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінні 1.2 Сутність та призначення SWOT-аналізу 1.3 Методичні підходи до проведення SWOT- аналізу РОЗДІЛ 2. Характеристика діяльності ПАТ «Сандора» 2.1 Стан та тенденції розвитку українського сокового ринкy 2.2 Маркетингова та організаційно-економічна характеристика ПАТ«Сандора» 2.3 Аналіз споживачів ПАТ «Сандора» РОЗДІЛ 3. Рекомендації щодо вибору стратегічних напрямів розвитку 3.1 Аналіз маркетингового середовища ПАТ «Сандора» 3.2 Визначення можливостей та загроз, сильних та слабких сторін ПАТ «Сандора» 3.3 Маркетингові заходи на підтримку обраного напряму ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову