0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження Cosmopolitan (ID:125005)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 62
Рік виконання: 2012
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи організації маркетингових досліджень 1.1 Сутність, види та роль маркетингових досліджень в діяльності компанії 1.2 Організацій форми та основні етапи проведення маркетингових досліджень 1.3 Шляхи вдосконалення маркетингових досліджень РОЗДІЛ 2. Характеристика діяльності журналу «Cosmopolitan» 2.1 Аналіз українського ринку журналів 2.2 Загальні відомості про підприємство 2.3 Проведення маркетингових досліджень журналом «Cosmopolitan» РОЗДІЛ 3. Проектування маркетингового дослідження для журналу «Cosmopolitan» 3.1 Формування програми дослідження та розробка макету анкети 3.2. Розрахунок обсягу вибірки та бюджету дослідження 3.3 Проведення сегментування та вибір цільового сегменту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову