0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стимулювання продажу товарів у магазині Київ-Тренд (ID:125458)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ 1.1. Сутність стимулювання продажу товарів у магазині 1.2. Методи стимулювання продажу у магазині 1.3. Ефективність стимулювання продажу товарів у магазині Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ У МАГАЗИНІ 2.1. Загальна характеристика діяльності магазина 2.2. Дослідження стимулювання продажу у магазинах 2.3. Оцінка ефективності стимулювання продажів у магазинах Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ 3.1. Аналіз проблем магазину 3.2. Удосконалення стимулювання продажу товарів у магазині Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04