0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження на банківському ринку на базі практики ПАТ „Банк “Фінанси та Кредит” (ID:125587)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 15
Рік виконання: 2013
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Модульне завдання з дисципліни «Маркетинг в кредитних установах» на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк»: Маркетингові дослідження на банківському ринку Завдання №1 Підготувати план маркетингового дослідження: Розмір місцевого ринку та частка банку на ньому Завдання №2 Створити макет анкети для дослідження: Поштова анкета для дослідження оцінки маркетингових можливостей депозитного продукту для фізичних осіб Завдання №3 На підставі наукового дослідження матеріалів банку, що є базою практики, та відкритих джерел проаналізувати: Систему інструментів стимулювання споживачів за останній календарний рік Робота виконана самостійно з власними схемами, таблицями та висновками.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову