0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості маркетингових досліджень лікувально-профілактичної допомоги на етапі переходу до страхової медицини (ID:12583)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 110
Рік виконання: 2010
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 1.1 Сутність та система маркетингових досліджень 1.2 Методика використання маркетингової інформації в маркетингових дослідженнях 1.3 Особливості маркетингових досліджень лікувально-профілактичної допомоги на етапі переходу до страхової медицини РОЗДІЛ II АНАЛІТИКО - ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА 2.1 Загальна характеристика медичного закладу 2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності медичного закладу 2.3. Аналіз маркетингових досліджень лікувально-профілактичної допомоги РОЗДІЛ III ПРОЕКТНО - РЕКОМЕНДАЦІЙНА ЧАСТИНА 3.1 Основні напрямки удосконалення лікувально-профілактичних послуг медичного закладу 3.2 Напрямки підвищення ефективності маркетингових досліджень в Черкаській І міській лікарні 3.3 Удосконалення технічного забезпечення лікувально-профілактичних послуг медичного закладу 3.4. Удосконалення інформаційної системи у сфері лікувально-профілактичних послуг ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову