ЗВІТ З ПРАКТИКИ на ГО Українська асоціація маркетингу (УАМ) (ID:1266458)
Зміст
ВСТУП 3
1. Організаційно-економічна характеристика базового суб’єкта господарювання 5
2. Дослідження маркетингових цифрових технологій в діяльності громадської організації 16
3. Виконання завдання згідно із програмою проходження практики 21
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25
Зразок роботи
ВСТУП
Практика є невід’ємною складовою процесу підготовки здобувачів очної (денної) форми навчання на першому рівні вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмані. Здобувачі можуть проходити практику на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності, розташованих на території України або за її межами відповідно до укладених договорів між Університетом і базою практики за умов забезпечення в повному обсязі вимог програми практики та «Положення про організацію практики студентів Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана».
Метою практики є закріплення набутих здобувачами в процесі навчання знань, умінь і навичок та отримання нових, необхідних для формування компетентностей і досягнення результатів навчання, визначених освітньо- професійною програмою «Маркетинг».
У процесі досягнення мети вирішуються такі завдання (навчальні цілі) практики:
- оволодіння здобувачами сучасними методами, формами організації роботи в сфері практичного маркетингу;
- формування на базі одержаних в Університеті знань професійних умінь і навичок для прийняття під час конкретної роботи самостійних рішень у межах своїх повноважень та їх практичне застосування в реальних умовах;
- виховання потреби розвивати критичне і аналітичне мислення, систематично поновлювати свої знання і творчо їх застосовувати в практичній діяльності, швидко адаптуватися до мінливого ринкового середовища і оперативно реагувати на нові виклики та можливості;
- збирання фактичних матеріалів для написання кваліфікаційної бакалаврської роботи, що є заключною ланкою практичної підготовки здобувачів, розвиток навичок науково-дослідної роботи і вирішення прикладних завдань.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань:
вивчити організаційно-економічну характеристику ГО «УАМ»;
дослідити маркетингові цифрові технології в діяльності громадської організації;
виконання завдання згідно із програмою проходження практики.
Одним із завдань практики є виявлення проблем та пошук підходів і засобів для їх розв’язання, внесення пропозицій та рекомендацій.
Проходження практики на ГО «УАМ»» допоможе навчитися аналізувати інформацію, ознайомитися з організацією роботи на підприємстві, вивчити порядок виконання зобов’язань, підвищення ефективності застосування цифрових маркетингових комунікацій. Вміло застосовувати теоретичні знання, здобуті в університеті, у практичній діяльності.
При написанні звіту з переддипломної практики, були використані нормативно-законодавчі акти, спеціальна та методологічна література та данні мережі Інтернет.
Інші роботи з даної категорії: