0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товар як об’єкт комерційної діяльності (ID:12759)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 34
Рік виконання: 2007
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
І Вступ 1.1 Товар як об’єкт комерційної діяльності ІІ Коротка характеристика роздрібної мережі «Фуршет» 2.1 місце розташування, підпорядкованість роздрібної мережі «Фуршет» 2.2 Форми власності роздрібної мережі «Фуршет» 2.3 Структура управління, кадровий склад роздрібної мережі «Фуршет» 2.4 Організація матеріальної відповідальності роздрібної мережі «Фуршет» 2.5 Організація рекламно-інформаційної діяльності роздрібної мережі «Фуршет» 2.6 Організація господарських зв’язків роздрібної мережі «Фуршет» 2.7 Характеристика основних показників господарської діяльності роздрібної мережі «Фуршет» ІІІ Основна частина 3.1 Види асортименту товару 3.2 Основні чинники формування асортименту товару у роздрібній торговельній мережі «Фуршет» 3.3 Визначення доцільності використання принципів підбору і встановлення товарного асортименту роздрібної торговельної мережі «Фуршет» 3.4 Особливості формування асортименту продовольчих товарів 3.5 Особливості формування асортименту непродовольчих товарів 3.6 Розрахунок показників повноти, стійкості і глибини асортименту товарів у роздрібній торговельній мережі «Фуршет» IV Заключна частина 4.1 Висновки та пропозиції щодо вдосконалення формування асортименту товарів роздрібної торговельної мережі «Фуршет» V Література VІ Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову